hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > باشگاه پرسپولیس در شوک پروفسور

باشگاه پرسپولیس در شوک پروفسور

پرسپولیس: از جواب برانکو شوکه‌ شدیم

باشگاه پرسپولیس بعد از جواب منفی برانکو اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند پس از استعفای یحیی گل‌محمدی، بار دیگر برانکو را روی نیمکت تیم محبوب‌شان ببینند اما این مرد کروات پیشنهاد قرمزها را رد کرد‌.
رضا درویش اعلام کرده بود تا چهارشنبه منتظر پاسخ برانکو می‌مانند اما در دقایق پایانی سه‌شنبه شب، پاسخ منفی برانکو از اردوی عمان مخابره شد. این اتفاق باعث شد حتی پرسپولیس نیز اعلام کند که شوکه شده است، چراکه انتظار نداشتند سرمربی محبوب قرمزها دست رد به سینه پرسپولیس بزند.
این در حالی است که پرسپولیس ساعاتی پیش از علنی شدن این خبر، نسبت به پاسخ برانکو اطلاع داشت و خود را آماده واکنش احتمالی به درز این خبر به بیرون کرده بود.

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ خود در این خصوص نوشت: "پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد رسمی باشگاه که امشب در فضای مجازی پخش شد، ما را هم شوکه کرد. با این وجود، تلاش‌های مدیریت باشگاه برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داشت تا این پاسخ به شکل رسمی به باشگاه اعلام شود.

در صورت ناامیدی از حضور ایوانکوویچ، به سراغ دیگر گزینه‌های رزومه‌دار خارجی خواهیم رفت.

هواداران عزیز اطمینان داشته باشند که یک مربی رزومه‌دار خارجی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست تا برای برگزاری تمرینات و جذب بازیکن زمان از دست نرود."

حال باید دید پرسپولیس در دومین تلاش خود برای بازگرداندن برانکو می‌تواند او را متقاعد کند یا خیر. البته برانکو بعد از بررسی کامل این پاسخ منفی را به پرسپولیس داده و شاید تغییر دیدگاه او کار چندان راحتی نباشد.

 

منبع: khanefootball-50503

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد