hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با رئیس نمایندگی جامعه المصطفی گلستان

در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه مشترک انجام شد؛

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با رئیس نمایندگی جامعه المصطفی گلستان

 راستای اجرای مفاد تفاهم نامه مشترک عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با حجت الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی گلستان دیدار کرد
عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با هدف گسترش همکاری های مشترک و خدمات میز مرجع مجازی با حجت الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی گلستان دیدار کرد.
در این دیدار که معصومه صدیقی فر رئیس امور کتابخانه های عمومی استان نیز در آن حضور داشت، عبدالحی میرزاعلی در خصوص همکاری مشترک بین دو دستگاه فرهنگی گفت: تفاهم نامه مشترک بین دو دستگاه گستره خوبی دارد و در همین راستا اجرای فعایت های مشترک مختلف در ذیل مفاد تفاهم نامه قرار می گیرد و با توجه به اهداف مشترک دو مجموعه امیدواریم همکاری های مشترک افزایش یابد.
وی افزود: میز مرجع مجازی از جمله خدمات کتابخانه های عمومی است که در این میز بیش از 125 میلیون مقاله برای اعضاء در دسترس می باشد و اعضاء می توانند برای کارهای تحقیقی و پژوهشی از این میز مجازی استفاده کنند.
در ادامه عبدالحی میرزاعلی به همراه جمعی از کارکنان کتابخانه های عمومی و جامعه المصطفی از بخش های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کردند.
گفتنی است کتابخانه های عمومی استان در راستای همکاری های مشترک با دستگاه های مختلف استان تفاهم نامه همکاری امضاء کرده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد