hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > مشکلات شهرک‌های صنعتی فارس با تعامل و هم‌افزایی قابل رفع است

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس:

مشکلات شهرک‌های صنعتی فارس با تعامل و هم‌افزایی قابل رفع است

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس برحمايت از شركت‌هاي خدماتي در راستاي راهبري بهتر امور شهرك‌هاي صنعتي تاكيد واضافه كرد: رفع مشكلات شهرك‌هاي صنعتي در تعامل، همكاري و هم افزايي با واحدهاي صنعتي و توليدي و شركت‌هاي خدماتي ميسر مي‌شود.

سيد مسعود عظيمي پس از بازديد از زيرساخت‌هاي شهرك‌هاي صنعتي ايزدخواست، سورمق و آباده در نشست با اعضاي هیئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده گفت: 20شهرك و ناحيه صنعتي در اجراي قانون نحوه واگذاري مالكيت و اداره امور شهرك‌هاي صنعتي در قالب تشكيل شركت‌هاي خدماتي به صنعتگران واگذار شده است.

وی گفت: از اهداف مهم تشكيل شركت‌هاي خدماتي اجراي اصل 44 قانون اساسي و كاهش تصدي‌گري بخش دولتي از طريق برون سپاري اداره امور شهرك‌هاي صنعتي به صاحبان واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهرك هاي صنعتي است و اين واگذاري امور فرصت مناسبي براي واحدهاي صنعتي فراهم مي كند تا در زمينه نگهداري تاسيسات شهرك هاي صنعتي فعال تر عمل كنند.

عظیمی با قدرداني از تلاش هاي هیئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آباده، گفت:حمايت از شركت هاي خدماتي كه در چارچوب قانون اهتمام ويژه اي در راهبري شهرك هاي صنعتي دارند را برخود لازم مي دانيم .

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس با بيان اينكه شهرک صنعتی آباده از شهرک‌هاي صنعتي فعال فارس است كه از وضعيت زيرساختي مطلوبي نیز دارد، گفت: تكميل زيرساخت‌هاي اين شهرك صنعتي از طريق اولويت بندي پروژه‌ها در برنامه قرار خواهد گرفت.

عظيمي افزود: اين شهرك صنعتي كه در حال حاضر 122قرارداد سرمايه گذاري با متقاضيان در آن منعقد شده است، قطب صنعتی شمال فارس محسوب مي شود و توانسته بستر مناسبي براي جذب سرمايه گذار فراهم كند.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس اضافه كرد:هم اكنون 63واحد صنعتي با اشتغال 900نفر در شهرك صنعتي آباده فعال است.

وی در ادامه با اشاره به بازديد از شهرك صنعتي ايزدخواست، گفت: این شهرک در شمالی ترین نقطه فارس قرار گرفته و از موقعیت مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است و با مساحت95هكتار ظرفیت استقرار 200 واحد تولیدی - صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی 1000 نفر را خواهد داشت.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس همچنين با اشاره به وضعيت زيرساختي ناحيه صنعتي سورمق افزود: این ناحیه صنعتی 35 هکتار مساحت  دارد و هم اكنون 2قرارداد سرمايه گذاري در آن منعقد شده است.

وی با بيان اينكه ناحیه صنعتی سورمق با توجه به نزدیکی  به استان يزد،‌ از موقعیت ویژه‌ای برای سرمایه گذاری برخوردار است، گفت:با توجه به مساحت كم، اين ناحيه صنعتي پاسخگوي درخواست‌هاي متقاضيان در آينده نخواهد بود، بنابراین طرح توسعه و الحاق بخشي از اراضي اطراف به آن در قالب  اجراي طرح توسعه در حال انجام است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد