hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > حالت Beast Mode جنگنده اف-۳۵ چه تفاوتی با حالت پنهانکار آن دارد؟

حالت Beast Mode جنگنده اف-۳۵ چه تفاوتی با حالت پنهانکار آن دارد؟

جنگنده تهاجمی مشترک اف -۳۵ برای انجام طیف گسترده‌ای از ماموریت‌ها طراحی شده و در ظرفیت چندمنظوره خود جایگزین چندین هواگرد دیگر شده است.

جنگنده تهاجمی مشترک اف -۳۵ که توسط لاکهید مارتین توسعه یافته، به عنوان پیشرفته‌ترین پلتفرم جنگنده روی کره زمین شناخته می‌شود.

به گزارش روزیاتو، این هواپیما برای انجام طیف گسترده‌ای از ماموریت‌ها طراحی شده و در ظرفیت چندمنظوره خود جایگزین چندین هواگرد دیگر شده است. یکی از تنظیمات این جنگنده که از نظر بصری قابل توجه است، حالت Beast Mode نام دارد.

Beast Mode چیست؟

این اصطلاح در رابطه با این جت از یک گرافیک لاکهید مارتین در سال ۲۰۱۷ نشأت می‌گیرد که تفاوت بین حالت پنهانکاری، جایی که F – ۳۵ تنها به سلاح‌های موجود در محفظه داخلی برای کاهش ردپای راداری خود مجهز است و به اصطلاح “حالت جانور”، جایی که مجموعه کاملی از سلاح‌های داخلی و خارجی را حمل می‌کند، را نشان می‌دهد.

حالت Beast Mode جنگنده اف-۳۵ چه تفاوتی با حالت پنهانکار آن دارد؟ ///

اگر چه اف -۳۵ یک هواپیمای فوق العاده قدرتمند است، وقتی شما شش بمب و موشک هدایت لیزری سنگین وزن را به آن متصل می‌کنید، به طرز چشمگیری متفاوت پرواز می‌کند. وقتی دانشجویان خلبانی ما این مسئولیت را دریافت می‌کنند، فرصتی منحصربفرد برای رشد پیدا می‌کنند.

هنگامی که اف -۳۵ به طور کامل بارگیری شود، می‌تواند مهمات را در شش ستون خارجی خود بر روی بال‌ها و محفظه بمب داخلی خود حمل کند. در شرایط عملیاتی عادی، اف -۳۵ تنها از ظرفیت محفظه داخلی خود برای کاهش ردپای راداری اش استفاده می‌کند. علاوه بر توپ‌های داخلی، جا برای حمل چهار سلاح در محفطه داخلی وجود دارد. این ظرفیت معمولاً بین موشک‌های هوا به هوا و بمب‌های هدایت شونده دقیق تقسیم می‌شود.

منبع: fararu-698347

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد