hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استاندار خوزستان: میزان قابل توجهی از طرح آب‌رسانی غدیر اجرایی شد

استاندار خوزستان: میزان قابل توجهی از طرح آب‌رسانی غدیر اجرایی شد

استاندار خوزستان گفت:طرح غدیر یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در منطقه جنوب غرب آسیا بوده و پایان آن بستگی به تامین منابع این طرح دارد با این وجود میزان قابل توجهی از این طرح اجرایی شده است.
غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست مدیریت ریسک طرح غدیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این جلسه در راستای پیش بینی مدیریت ریسک در طرح آبرسانی غدیر برای اهواز و شهرهایی که تامین آب شرب آنها از آب غدیر انجام می شود برگزار شد.
وی افزود: برای تابستان آینده مسائلی توسط سازمان آب و برق گردآوری و طرح شد که برای موارد حاد تصمیماتی گرفته شد و بنا شد به قرارگاه خاتم (ص) به عنوان پیمانکار پروژه ابلاغ شود که برخی از این موارد را به صورت فوریتی اجرایی کند.
استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین بنا شد جلسات دیگری در حوزه استاندار و در مدیریت بحران استانداری برای هماهنگی‌های لازم برگزار شود با اتخاذ تصمیمات اجرایی این پروژه تکمیل شود و در تامین آب شرب اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، حمیدیه، و شهرهایی که از آب غدیر تامین می شود کمترین مشکل را در تابستان داشته باشیم.
شریعتی عنوان کرد: طرح غدیر یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در منطقه جنوب غرب آسیا بوده و پایان آن بستگی به تامین منابع این طرح دارد با این وجود میزان قابل توجهی از این طرح اجرایی شده است.
استاندار خوزستان اضافه کرد: برای خط دوم اهواز نیز تصمیم گیری شد که کار شروع شود، از ام الدبس به سمت دز کار در حال پیشرفت است و فقط بخش آب گیر و برخی کارهای جانبی آن باقی می ماند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر برای شهرهای اصلی از محل آب غدیر تامین آب انجام می شود و هدف ما این است که این تامین آب هر چه بیشتر پایدار تر از گذشته شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد