hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی فارس متوازن می‌شود

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس:

ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی فارس متوازن می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس وعده داد که ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی در این استان، متوازن و متعادل خواهد شد.

سید مسعود عظیمی با بيان اينكه فارس از استان‌هاي وسيع كشور با 37 شهرستان است كه هر شهرستان حداقل يك شهرك يا ناحيه صنعتي دارد، گفت: بعضی شهرك‌ها و نواحي صنعتي به ويژه در شهرستان‌هاي فارس، در مراحل اوليه ايجاد زيرساخت است و برنامه توسعه و تكميل این مراکز با هدف تسریع در واگذاری اراضی آن به متقاضیان اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به وجود 63 شهرك و ناحيه صنعتي و يك منطقه ويژه اقتصادي تحت مديريت شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس در این استان، گفت: توسعه كيفي این شهرك‌ها باهدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمايه گذاران با جديت پيگيري خواهد شد.

عظیمی همچنين توسعه شهرك‌هاي صنعتي تقاضامحور را از ديگر برنامه‌هاي خود اعلام و اضافه کرد: در اين زمينه از تمام ظرفيت‌هاي قانوني براي اجراي طرح هاي توسعه‌اي استفاده خواهد شد.

وی با بيان اينكه مساحت فعلي اراضي در اختيار شركت شهرك هاي صنعتي فارس متناسب با وسعت، ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي استان نيست، گفت: با تدوين و اجراي برنامه‌اي جامع و عملياتي، طرح‌هاي توسعه‌اي و ايجادي شهرك‌ها و نواحي صنعتي شتاب خواهد گرفت تا بسترسازي مناسبي براي توسعه صنعتي و اشتغال پايدار در استان فراهم شود.

عظیمی گفت: مشكلات مربوط به تملك اراضي در شهرك ها و نواحي، احصا و اولويت‌بندي و براساس آن طی تعامل با دستگاه‌هاي حاكميتي، رفع مسائل دنبال می‌شود.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس،  ايجاد شهرك‌ها و نواحي صنعتي تخصصي و صنفي را از ديگر برنامه هايي اعلام كرد كه در راستاي تحقق سياست‌های کلان سازمان بالادستی، در استان دنبال خواهد شد.

عظیمی گفت: تعادل و توازن بخشي در ايجاد و توسعه شهرك‌ها و نواحي صنعتي در مناطق مختلف فارس با هدف توزيع اشتغال در همه مناطق استان در اولويت اين شركت قرارگرفته و با حمايت استاندار فارس عملياتي مي‌شود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد