hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ریزش ساختمان مسکونی در منطقه یافت‌آباد تهران / ویدئو

ریزش ساختمان مسکونی در منطقه یافت‌آباد تهران / ویدئو

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص ریزش یک ساختمان مسکونی در جنوب تهران و در منطقه یافت‌آباد پایتخت اعلام شد.

به گزارش شبکه شرق، جزئیات ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب پایتخت و در منطقه یافت‌آباد تهران اعلام شد.

حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه دوشنبه «18 دی ماه 1401» ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر، به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد. نیروهای نزدیک‌ترین ایستگاه در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند. متاسفانه تا این لحظه، یک نفر جان باخته است و ۲ نفر مصدوم شده‌اند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی قدیمی در منطقه یافت‌آباد خبر داد و گفت: یک زن ۴۰ ساله در این حادثه جان باخت.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۰:۱۸ امروز «دوشنبه، 18 دی ماه 1140»  حادثه تخریب ساختمان در یافت‌آباد، شهرک ولیعصر(عج) خیابان حیدری شمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: یک ساختمان سه طبقه قدیمی در مجاورت یک ملک گودبرداری شده در ضلع غربی ساختمان، فروریخته و تقریبا نیمی از این ساختمان تخریب می‌شود.

ملکی ادامه داد: به گفته شاهدان عینی یک نفر از محل حادثه با مصدومیت جزئی خارج شده است اما آتش‌نشانان وارد عملیات شدند و یک خانم ۷۰ ساله را زنده اما مصدوم خارج می‌کنند.

او تاکید کرد: دقایقی قبل نیز آتش‌نشانان پیکر بی‌جان یک خانم ۴۰ ساله را از زیر آوار خارج کردند اما عملیات جست‌وجوی افراد همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده افراد دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: sharghdaily-913455

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد