hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مردم عجیب و غریبی داریم؛ به ساعت نکشیده بعد از حمله تروریستی به شهدای گلزار کرمان برگشتند!

مردم عجیب و غریبی داریم؛ به ساعت نکشیده بعد از حمله تروریستی به شهدای گلزار کرمان برگشتند!

روزنامه کیهان نوشت: مردم عجیب و غریبی داریم! به ساعت نکشیده زوار مزار شهید سلیمانی و کرمانی‌ها در حالی که شاهد شهادت حدود نود نفر از هموطنان بودند، حرکت خود را در آن مسیر نورانی متوقف نکردند.

روزنامه کیهان از حضور مردم در گلزار شهدای کرمان چند ساعت بعد از حمله تروریستی اظهار تعجب کرده است.

به گزارش کیهان، فاز ترور و عملیات تروریستی آمریکا و اسرائیل هدفی جز تحریک عواطف مردم منطقه برای رو‌ در رو قراردادن آنها در مقابل سیاست‌های جبهه مقاومت ندارد. اما مردم عجیب و غریبی داریم! به ساعت نکشیده زوار مزار شهید سلیمانی و کرمانی‌ها در حالی که شاهد شهادت حدود نود نفر از هموطنان بودند، حرکت خود را در آن مسیر نورانی متوقف نکردند و در روز تشییع باشکوه شهدا در عمل با صدای بلند فریاد زدند: چیزی تغییر نکرده، مسیر و هدف همان مسیر و هدف شهید سلیمانی است!

این روزنامه نوشته است: کجای دنیا سراغ دارید مردم به خاطر هدفشان این چنین در صحنه یک حادثه تروریستی باقی بمانند! لذا امروز هم آنکه دارد می‌جنگد، شهید سلیمانی است! و جنایتکاران سنگدل منتظر «پاسخ سختی» از ناحیه سلیمانیِ شهید، شهید قدس باشند، باذن الله!. 

 

منبع: etemadonline-647408

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد