hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اعتراف روزنامه اصولگرا: کفه ردصلاحیت‌ اطلاح‌طلبان از تاییدصلاحیت‌ها سنگین‌تر است

اعتراف روزنامه اصولگرا: کفه ردصلاحیت‌ اطلاح‌طلبان از تاییدصلاحیت‌ها سنگین‌تر است

روزنامه فرهیختگان نوشت: با این حال و برمبنای آنچه از نمایندگان برخی احزاب اصلاح‌طلب جویا شدیم، به‌نظر می‌رسد کفه ردصلاحیت‌ افراد در تهران و استان‌ها سنگین‌تر از افرادی است که صلاحیت آنها در انتخابات مجلس تایید شده است؛ موضوعی که احتمالا انتشار لیست از جانب احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب یا معتدل را با چالش همراه خواهد کرد.

روزنامه اصولگرای فرهیختگان اعتراف کرد که کفه ردصلاحیت‌ها در جناح اطلاح‌طلب از تاییدصلاحیت‌ها سنگین‌تر است.

به گزارش فرهیختگان، نتایج بررسی صلاحیت‌ها تا روز پنجشنبه و ابتدای جمعه به داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید شده، اعلام شده است. بر همین اساس، افرادی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته، پیامکی دریافت نکرده‌اند. نکته قابل توجه در این میان این است که برخی از داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید نشده، اعلام نتیجه قطعی رد صلاحیت یا تایید صلاحیت خود را به بعد از بررسی اعتراض‌ها موکول کرده‌اند.

این روزنامه افزوده است: بر همین مبنا اخبار درباره رد یا تایید صلاحیت برخی افراد متناقض است، احزاب نیز هنوز آمار دقیقی از اعضای حزب که در انتخابات مجلس ثبت‌نام‌ کرده بودند، ارائه نداده‌اند و اعلام نظر نهایی درباره ارائه لیست را به بعد از جلسات حزبی با محوریت این موضوع اختصاص دادند. با این حال و برمبنای آنچه از نمایندگان برخی احزاب اصلاح‌طلب جویا شدیم، به‌نظر می‌رسد کفه ردصلاحیت‌ افراد در تهران و استان‌ها سنگین‌تر از افرادی است که صلاحیت آنها در انتخابات مجلس تایید شده است؛ موضوعی که احتمالا انتشار لیست از جانب احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب یا معتدل را با چالش همراه خواهد کرد.

 

 

منبع: etemadonline-647398

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد