hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > درویش بعد از جلسه امروز:یحیی گنجینه پرسپولیس است

درویش بعد از جلسه امروز:یحیی گنجینه پرسپولیس است

درویش: گل محمدی سرحال است اما فضای فوتبال ایران را برای ادامه کار مهیا نمی‌دید

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی خیلی سرحال است اما وی فضای فوتبال ایران را برای ادامه کار مهیا نمی‌دید.
‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در خصوص جلسه با مدیر برنامه‌های یحیی گل محمدی و مطرح شدن گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم پرسپولیس اظهار داشت: قبلاً هماهنگی‌های لازم انجام شده بود. او روی تصمیم خودش مُصر بود که ادامه همکاری ندهد، از این جهت تفاهم‌نامه‌ای آماده کردند. در حال بررسی بندهای آن با واحد حقوقی هستند. از این بابت مشکلی نیست، ولی همین جا اعلام می‌کنم او با ادامه همکاری موافق نبود.

گل محمدی فضای فوتبال ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ادامه کار مهیا نمی‌دید

وی افزود: یکی از دوستان گفت شما گفته‌اید گل محمدی حالش خوب نبوده، کجا این حرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زدم؟ اتفاقا در این چند وقت اخیر او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این سرحالی ندیده بودم. چند بار به دوستان گفتم. او فضای فوتبال ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ادامه کار مهیا نمی‌دید. می‌گفت یک روز سقف می‌گذارند و یک روز آن را برمی‌دارند، یک روز جریمه می‌کنند و یک روز جریمه را برمی‌دارند، همه اذعان دارند که اتفاقاتی در فوتبال ایران افتاده که در 40-30 سالی که ما بودیم، شاید اتفاق نیفتاده بود. نظرش این بود، این شرایط و مسائل امروز فوتبال ایران که ورزشی و فوتبالی نیست، برای ادامه همکاری‌ام خوب نیست و من نمی‌توانم در چنین فضایی کار کنم، ولی پرسپولیس را دوست دارم. باز هم به عنوان مشاور از او استفاده می‌کنیم، کما اینکه خودم در روزهای گذشته پیرامون یکی دو مطلب از او استفاده کردم. خلاصه او گنجینه پرسپولیس است. 

* گروه‌های فنی ما 10 گزینه خارجی را مورد بررسی قرار دادند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: تازه امروز قطعی شد که امکان همکاری با یحیی گل محمدی نیست، ولی از یکی دو روز قبل به خاطر اینکه فکر می‌کردیم این اتفاق بیفتد، گروه‌های فنی ما 10 گزینه خارجی را مورد بررسی قرار دادند، با همه آنها صحبت می‌کنند و برنامه‌های‌شان را می‌گیرند. آنچه که دل هواداران را شاد می‌کند و پرسپولیس را به مقاصد خودش می‌رساند، یقینا انتخاب خواهد شد.

* واکنش به حضور برانکو و کالدرون

وی در مورد مطرح شدن نام برانکو گفت: گفتم 10 گزینه هست و اجازه بدهید اسمی نبریم. ان‌شاءالله بهترین گزینه و کسی که می‌تواند پرسپولیس را در قهرمانی حفظ کند یقینا انتخاب خواهد شد. ان‌شاءالله تا آخر هفته این کار انجام می‌شود. همه گزینه‌ها جدی هستند، اگر جدی نبود که مذاکره نمی‌کردیم. مگر من مذاکره شوخی هم با کسی می‌کنم؟! 

درویش در خصوص اینکه آیا با کالدرون هم مذاکره شده، عنوان کرد: عرض کردم اجازه بدهید اسم نبریم. برنامه 10 گزینه را می‌گیریم، آنچه به ایده‌های پرسپولیس نزدیک بود و قهرمانی را مهیا می‌کرد، حتما انتخاب خواهد شد. دیروز جلسه هیات مدیره بود و این ماموریت را به من دادند، اما در هر صورت از مشورت کسانی که بتوانند کمک‌مان کنند، استفاده خواهد شد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن جدید گفت: حتما باید سرمربی بیاید تا بازیکن جدید را انتخاب کند. 

* سقف بودجه به ما که می‌رسد لاک و مهر شده است 

درویش در مورد اینکه آیا برای انتخاب سرمربی جدید بودجه‌ای مشخص شده، گفت: باید مسائلی مانند سقف بودجه را در نظر بگیریم. به ما که می‌رسد سقف لاک و مهر شده است و به هیچ وجه تکان نمی‌خورد. خوشبختانه اسناد موجود است. دو ماه قبل از اینکه این حکم را بدهند، گفتند به ما که برسد، قطعی است ولی دیگران هر کاری بخواهند می‌کنند، اما با این حال سعی می‌کنیم قوانین را رعایت کنیم که فردا هوادار و تیم آسیب نبینند. 

* تا مربی نیاید نمی‌توانیم بازیکن بگیریم

وی در خصوص بازگشت عیسی آل کثیر اظهار داشت: تا مربی نیاید نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. خودم هم شخصا کاری نکرده‌ام.

*انتخاب مربی براساس سقف قرارداد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه در صورت جذب مربی خارجی بحث قرارداد ارزی مطرح می‌شود و باید سقف بودجه را نیز در نظر گرفت، اظهار داشت: مربی‌ای را انتخاب می‌کنیم که بر اساس سقف قرارداد بتوانیم از او استفاده کنیم. 

* مالیات برانکو پرداخت شده وفقط جریمه اش مانده 

درویش در خصوص پرداخت مالیات برانکو گفت: دو سه ماه پیش پرداخت شده، جریمه آن مانده بود که درخواست خودمان را ارائه کردیم. جرایم دیگران هم بود که نامه بخشودگی آنها را گرفته بودیم. نامه دادیم طبق روال قبلی با محبتی که رئیس سازمان امور مالیاتی دارد، بدهی‌هایی از سال 75 داشتیم. این خیلی بد است. قریب 27 سال بدهی مالیاتی داشتیم و حدود 400-300 میلیارد تومان بود. دوستان خیلی همکاری کردند و تا جایی که ممکن بود بخشودگی دادند. ان‌شاءالله از این به بعد هم بتوانیم مسائل را حل کنیم. 

*لوکادیا قرار نبود به ایران بیاید

وی در خصوص ماجرای بازگشت لوکادیا عنوان کرد: او قرار نبود بیاید. اینها مسائل فضای مجازی است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بعد از آخرین بازی پرسپولیس اعلام کرد، لوکادیا مدنظر قرار دارد و آیا در لیست گل محمدی بوده، اظهار داشت: وقتی قرار نداشته بیاید، چه بحثی پیرامون آن وجود دارد. چندین بار با مدیر برنامه‌اش صحبت شد ولی اساسا شاید ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی‌ترین شرایط تیم ما را ترک کرد و رفت و ما را در آن شرایط به امان خدا رها کرد. اصلا نباید به او پیشنهاد داد، اما وقتی دیدیم هوادار او را دوست دارد که باز هم سر باز زد، ولی پیگیر سفت و سخت هستیم که حقوق حقه باشگاه حدود 350 هزار دلار را سریع‌تر بگیریم.

*وسع ما به آنجا نرسیده که ورزشگاه اختصاصی بسازیم

درویش در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای ساخت ورزشگاه اختصاصی دارد، گفت: ما به توان خودمان نگاه می‌کنیم. خدا از بنده‌اش به اندازه توانش توقع دارد. وسع ما به آنجا نرسیده که ورزشگاه اختصاصی بسازیم.

* اوسمار تیم را تمرین می دهد

وی در مورد اینکه تمرینات تیم زیر نظر چه کسانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مربیان دیگر مانند اوسمار هستند. از جمعه یا شنبه فکر می‌کنم تمرینات شروع می‌شود. 

* دنبال گرفتن هزینه 109 میلیاردی هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس عنوان کرد: ادامه دارد، یک هزینه 109 میلیارد تومان داشتیم که به عهده ما نبود. پیگیری می‌کنیم که اگر بتوانیم آن را بگیریم، می‌توانیم بخشی از بدهی‌ها و درصدهای باشگاه را بدهیم. 

* هواداری را می‌شناسید که 50 میلیارد تومان بدهد؟

درویش در مورد اینکه پورعلی گنجی اعلام کرده هوادار متمول در بستن قرارداد بازیکنان نیز نقش داشته، گفت: این را باید از خود او بپرسید. خودش حتما می‌داند. آیا سوال او را من باید جواب بدهم. من نمی‌دانم و اطلاعی ندارم. آنچه دیدیم مربوط به زیرساخت‌ها بود. یک مرکز فیزیوتراپی بود که گفتند یکی از هواداران زحمتش را کشیده است. هوادار متمول 100 یا 200 میلیون می‌دهد، هواداری را می‌شناسید که 50 میلیارد تومان بدهد. 10 تا 200 میلیون هم می‌شود 20 میلیارد تومان. نه،‌ این طور نیست. 

* جعل‌کننده رفقای تاج هستند و سروصدایش همه جا هست!

وی در مورد واکنش خبیری به صحبت‌های تاج مبنی بر اینکه افرادی که به حکم کمیته استیناف اعتراض می‌کنند، جاهل یا مغرض هستند، گفت: جعل‌کننده رفقای ایشان هستند و سروصدایش همه جا هست! فکر نمی‌کنم باشگاه پرسپولیس جایی جعل کرده باشد!

* یک جا را بیاورید که بگویند پرسپولیس جعل کرده است

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به تاکید خبرنگاران بر اینکه تاج از کلمه جاهل استفاده کرده نه جاعل، گفت: احتمالا منظورش همان‌ها بوده، همان آنها جعل و این مسائل را به فوتبال و ورزش آوردند که منصوبین اینها هستند. بعید می‌دانم شما یک جا را بیاورید که بگویند پرسپولیس جعل کرده است. اینها مسائل حاشیه‌ای است. 

درویش در مورد اینکه آیا پرسپولیس به اردوی خارجی می‌رود، عنوان کرد: اول باید سرمربی انتخاب شود. 

 

منبع: khanefootball-50435

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد