hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > باید دل جوانان در فضای مجازی را تسخیر کنیم تا دایره خاکریز خودی افزایش یابد

باید دل جوانان در فضای مجازی را تسخیر کنیم تا دایره خاکریز خودی افزایش یابد

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: باید بتوانیم دل‌ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی‌شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

احمدرضا رادان، فرمانده فراجا گفت: امروز نقشه دشمن ایجاد شک و تردید در میان جوانان است و با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی قصد دارد اذهان مردم را به سمت و سویی مخالف ارزش های نظام سوق دهد.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: باید بتوانیم دل ها را در فضای مجازی تسخیر کنیم و دایره خاکریز خود را گسترش دهیم تا جمعیت بیشتری از جوانان که امروز، دشمن در پی آسیب رساندن به روح و جان آنهاست و تلاش دارد ناامیدی را به رگ و پی شان تزریق کند، جذب کنیم و راه روشن سعادت را برایشان نمایان سازیم.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه باید جوانان را ترغیب کنیم آثار صحنه‌های جنگ و دفاع مقدس را ببینند، افزود: این قشر باید بدانند که در دوران دفاع مقدس در گرما و سرما و دیگر سختی ها جوانان این مرز و بوم با چه شجاعت و جسارتی دشمن مهاجم تا بیخ و بن مسلح را به عقب راندند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در گذشته هجمه‌های دشمن به جنگ سخت خلاصه می شد اما امروز این جنگ سخت به جنگ شناختی ترکیبی تبدیل شده که اذهان را هدف قرار داده و حتی با انتشار یک اتفاق نیفتاده تمام تلاش خود را می کند که شک و تردید را در افکار ایجاد کند.

 ادان با اشاره به این که امروز دشمنان با ایجاد شک و تردید به دنبال درگیر کردن جوانان ما هستند، خاطرنشان کرد: در خصوص جوانان یک عملیات مداوم توسط دشمن به وجود آمده و ما باید یک عملیات مداوم در برابر آن‌ها داشته باشیم.

وی گفت: امروز جوانان هدف دشمن هستند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید برای جوانان برنامه داشته باشد؛ خوشبختانه امروز اقدمات خوبی در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است.

منبع: etemadonline-647447

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد