hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیش از 1400 نفر از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

در 9 ماهه سال جاری؛

بیش از 1400 نفر از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان گرگان از آموزش به هزار و 464 نفر در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 زهرا فرامرزی ،رییس مرکز گفت: این آموزش ها در قالب 74 حرفه و 141 دوره آموزشی و ۴ خوشه آموزشی برای گروه های هدف اعم از آسیب دیدگان اجتماعی(خانواده های آسیب دیده از اعتیاد)،پناهندگان و اتباع خارجی، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی،دانشجویان،زنان خانه دار،زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده هایشان،زندانیان،ساکنین سکونتگاه های غیر رسمی،متقاضیان مهارت آموزی و معتادین بهبود یافته و متقاضیان مهارت آموزی  و افراد دارای معلولیت اجرا شده است.

 

فرامرزی افزود: در خوشه صنعت 323 نفر، در خوشه خدمات 303 نفر، در خوشه فرهنگ و هنر 823 نفر و در خوشه کشاورزی 15 نفر عملکرد آموزشی این مرکز در بخش دولتی بوده است.

در ادامه رئیس مرکز گفت: در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان گرگان در 9 ماهه سال جاری 8 هزار و 577 نفر دوره آموزش های مهارتی را در حوزه های خدمات و فرهنگ و هنر و کشاورزی و صنعت کسب کردند که از این تعداد 5 هزار و 861 نفر زن و 2 هزار و 716 نفر مرد در قالب 358 آموزشگاه فعال بوده است.

فرامرزی در پایان اشاره کرد: در مجموع بخش دولتی و خصوصی از ابتدای سال تا کنون 6 هزار و 66 نفر پس از شرکت در آزمون صلاحیت حرفه ای موفق به دریافت گواهینامه مهارت شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد