hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب از حادثه تروریستی کرمان خوشحال شدند! قوه قضائیه با آنان برخورد کند

کیهان: رسانه‌های اصلاح‌طلب از حادثه تروریستی کرمان خوشحال شدند! قوه قضائیه با آنان برخورد کند

روزنامه کیهان نوشت: بازار ارز و طلا یکی از بازارهایی است که رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت قبلی، تلاش دارند تا با فضاسازی روند آن را متلاطم کنند. این بار اما برخی رسانه‌ها که چهره واقعی صاحبان و گردانندگان خود را پشت عنوان منتقد دولت پنهان کرده‌اند با خوشحالی از حادثه تروریستی کرمان، تلاش کردند که بازار ارز را بی‌ثبات کنند.

روزنامه کیهان رسانه‌های اصلاح‌طلب را به خوشحال شدن از حادثه تروریستی کرمان متهم کرد!

به گزارش کیهان، بازار ارز و طلا یکی از بازارهایی است که رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت قبلی، تلاش دارند تا با فضاسازی روند آن را متلاطم کنند. این بار اما برخی رسانه‌ها که چهره واقعی صاحبان و گردانندگان خود را پشت عنوان منتقد دولت پنهان کرده‌اند با خوشحالی از حادثه تروریستی کرمان، تلاش کردند که بازار ارز را بی‌ثبات کنند. برخی رسانه‌های حامی دولت سابق از عصر چهارشنبه و پس از عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان که به شهادت 95 نفر و مصدومیت 284 نفر از هموطنان منجر شد این واقعه را به عنوان سیگنال و بهانه‌ای برای افزایش قیمت دلار قرار داده‌اند به طوری که به‌ صراحت انفجار را به بازار ارز متصل کردند.

این روزنامه افزوده است: شهادت و مجروحیت صدها نفر از هموطنان، داغ همه مردم ایران را تازه کرد. در میان غم و اندوه هموطنان، عده‌‌ای کاسب و سوداگر که از خون شهدای حادثه تروریستی دیروز هم نردبانی ساختند برای نوسان‌گیری و سوداگری ارزی. تیترهای رسانه‌های آنها نشان از خوشحالی از ریخته شدن خون بی‌گناهان داشت. در پی حادثه دلخراش تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و حرمت‌شکنی معدود افراد غافل و معاند در فضای مجازی، دادستان کل کشور خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر کشور دستوراتی را برای برخورد فوری داد اما شایسته است اقدامات قضائی، علیه تروریست‌های اقتصادی- رسانه‌ای که از طریق کانال‌های مجازی و بازار ارز، تلاش در بی‌ثبات‌سازی بازار ارز داشتند و آمران آنها هم به عمل آید.

 
 

 

منبع: etemadonline-647253

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد