hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حفظ وحدت در شرایط امروز امت اسلامی و نظام بین الملل ضرورت بیشتری دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان:

حفظ وحدت در شرایط امروز امت اسلامی و نظام بین الملل ضرورت بیشتری دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : با توجه به در شرایط امروز امت اسلامی و نظام بین الملل حفظ وحدت از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در دیدار با عوامل علمی و اجرایی همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی در گرگان با تاکید بر اینکه حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی با توجه به شرایط کنونی می‌تواند یک تکلیف شرعی و قانونی به شمار رود افزود: حفظ وحدت و انسجام، همواره مورد توجه علمای شیعه و اهل سنت بوده است و با تحقق این مساله مهم تمدن اسلامی به دوره عظمت خود باز خواهد گشت.

او ادامه داد: در شرایط امروز امت اسلامی و با توجه به شرایط جاری در نظام بین الملل حفظ وحدت از ضرورت و اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقایع غزه علی رغم مصیبت‌هایی که برای امت اسلامی داشت، باعث بیداری بیشتر افکار عمومی در جهان شد و امروز ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن برای همه روشن شد.
آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: علما و صاحب نظران مسلمان باید مشکلات و اختلافات فقهی بین خود را از طریق گفتگو و مباحثات علمی، حل و فصل کنند و راهکار حل این مسائل چند دستگی و مشاجره نیست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد