hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جنایات تروریستی در کرمان نشان از ضعف و استیصال دشمن است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان:

جنایات تروریستی در کرمان نشان از ضعف و استیصال دشمن است

رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان جنایات تروریستی در کرمان را حاکی از ضعف و استیصال دشمن دانست و گفت: رویش انقلابی‌ها و قرار گرفتن جوانان در مسیر امام و انقلاب بعد از شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی پیام دیگری است که می‌توان از این حادثه تروریستی گرفت.

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان ضمن محکوم نمودن اقدام تروریستی و مذبوحانه منافقین و استکبار جهانی در گلزار شهدای کرمان، گفت: این جنایات تروریستی حاکی از ضعف و استیصال دشمن است.

 رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان با اشاره به تعبیر«مکتب حاج قاسم» در بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم ابعاد مختلفی دارد که حضور پرشور و گسترده مردم بر مزار پاک ایشان حامل پیام مقاومت، دفاع و حمایت از ولایت بوده و مردم همواره پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام دیلم اجتماع مردم در سالروز شهادت سردار دلها را خواری در چشم دشمنان دانست و افزود: خدای متعال دشمنان ما را از ابلهان قرار داده، زیرا باید بدانند اگر مردم ما را به شهادت برسانند، مردم ما بیدارتر شده و به دین اسلام پایبندتر می‌شوند.

وی با اشاره به سخن امام حسین(ع) «برای ما شهادت کرامت است» ، تصریح کرد: برای ملتی که به تبعیت از امامشان، شهادت را افتخار می‌دانند شکست معنایی نداشته و با ترورها و شهادت‌ها شانه خالی نمی‌کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان این اقدامات سطحی را نشئت گرفته از عجز و ضعف دشمن برشمرد و افزود: رویش انقلابی‌ها و قرار گرفتن جوانان در مسیر امام و انقلاب بعد از شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی پیام دیگری است که می‌توان از این حادثه تروریستی گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد