hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اختتامیه جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره ملی نماز و نیایش که از 13 دی ماه سال جاری به میزبانی قم برگزار شد، امشب 15 دی ماه با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به کار خود پایان می دهد.



به گزارش رویداد ایران از قم،امیر علی عموزاده در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با بیان اینکه ما معتقدیم قم محوریت دینی در کشور دارد، اظهار کرد: در این راستا تلاش شد تا جشنواره‌ای متناسب با همین نگاه در شهر قم برگزار شود. 

وی با بیان اینکه نماز و نیایش از نگاه دوربین به معنی استفاده بهینه از هنر در معرفی ارزش‌ها و اعتقادات، است، افزود: قم محور برنامه های دینی در بعد ملی و بین المللی است و در همین راستا باید به سمت ارتقاء این جشنواره به سمت بین المللی برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: نادیده گرفتن تاثیرگذاری یک فیلم حتی کوتاه در رابطه با نماز ممکن نیست و این مسئله بیانگر جایگاه هنر است، اگر از هنر و ویژگی‌های آن استفاده شود، شاهد تاثیرات شگرف آن خواهیم بود. 

وی تصریح کرد: امسال با تلاش انجمن سینمای جوان، پشتیبانی اداره کل ارشاد قم و همکاری دیگر دستگاه‌ها، آثار بسیار خوبی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید و اقبال عمومی را به دنبال داشت.

عموزاده بیان کرد: این جشنواره که 3 روز به میزبانی استان قم برگزار شد، امشب با معرفی برگزیدگان با حضور با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به کار خود پایان می دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد