hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > توضیحات کارگردان پایتخت درباره انتقادات به شخصیت بهتاش

توضیحات کارگردان پایتخت درباره انتقادات به شخصیت بهتاش

ششمین فصل از سریال تلویزیونی «پایتخت»، در برنامه «شب صحبت» نقد و بررسی شد.
قسمت دوم  «شب صحبت» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری با موضوع تحلیل و نقد سریال «پایتخت» با اجرای محمود گبرلو و با حضور کیوان امجدیان و پژمان کریمی منتقد و سیروس مقدم کارگردان و مهدی فرجی مشاور این سریال و مدیر سابق شبکه یک سیما برگزار شد.
کریمی یکی از کارشناسان برنامه در این قسمت گفت: به شخصه تا فصل ۵ پایتخت با آن همدل و همراه بودم؛ معتقدم بابا پنجعلی به عنوان یک خیمه و ستون بود و همدلی را بین اعضای خانواده به وجود می‌آورد.
وی ادامه داد: یکی از انتقادهای من به فصل ۶ این است که ما دیگر آن احترامی که در پنج فصل گذشته می‌دیدیم، بین اعضای خانواده نمی‌بینیم. به واقع نشنیدم و ندیدم فردی مثل بهتاش با دایی خود رفتار کند.
سیروس مقدم در واکنش به این موضوع گفت: همه آمار و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بهتاش محبوب‌ترین چهره پایتخت ۶ نزد مردم شده است. آیا این به خاطر این است که بی تربیت است؛ پرخاش گر است یا اینکه بزرگ و کوچک سرش نمی‌شود؟! نه این گونه نیست. مردم دوستش دارند به دلیل اینکه شخصیت بهتاش به شدت واقعی است.
وی عنوان کرد: همین بهتاش در قسمت آخر به ارسطو می‌گوید که می‌خواهد با پول قرارداد فوتبالش خانه و ماشین بخرد و برای خانواده اش بفرستد که مدیون آنهاست.
در ادامه فیلمی از این صحبت ها را ببینید:

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد