hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > رویداد ملی فناوری های نوین در کسب و کار در استان فارس برگزار شد

باحضور سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیر:

رویداد ملی فناوری های نوین در کسب و کار در استان فارس برگزار شد

کارگزار رسمی فن بازار منطقه فارس، از برگزاری رویداد ملی فناوری های نوین در کسب و کار خبر داد.

میلاد سلطانی برگزاری این رویداد را با هدف شبکه سازی، بازار سازی و جذب سرمایه برای شرکت های فناور، استارتاپی و دانش بنیان عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی در این زمینه از یک ماه قبل انجام شد و بیش از ۵۰ ایده برای دبیرخانه ارسال شد که از این میزان، ۴۰ ایده حائز شرایط ارائه در این رویداد بودند.

وی افزود: جشنوراه نوآوری و فناوری شیراز طی سه روز برگزار و طی این سه روز، نحوه ارایه به سرمایه گذار، نحوه ارزیابی دانش بنیانی و در روز پایانی ارائه طرح ها در دو بخش ارائه تیم ها و ارائه نیازهای فناورانه سازمان ها، دستگاه های اجرایی و صنایع بزرگ استان برگزار گردید و در انتها، نتایج به داوری گذاشته شد.

کارگزار رسمی فن بازار منطقه فارس با اعلا این مطلب که به سه تیم برتر جوایزی اعطا شد است، گفت: این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری فارس، شرکت شهرک های صنعتی فارس، مرکز نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز، فن بازار منطقه فارس و هولدینگ برنا، این برنامه برگزار شد.

سلطانی با اشاره به این که شرکت های حاضر در این رویداد در تمام زمینه ها از جمله گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی، نفت، گاز و پتروشیمی حضور داشتند، گفت: بیشترین نیازهای مطرح شده در این رویداد، بحث های هوشمند سازی و ساخت بستر IT بوده است.

این فعال اقتصادی، سطح بلوغ و فناوری در این رویداد بالای ۶  عنوان کرد و گفت: خوشبختانه طرح های شرکت کنندگان این رویداد، از سطح آزمایشگاهی بالاتر بوده و حتی برخی به مرحله تولید صنعتی رسیده اند.

وی عدم حمایت دستگاه های اجرایی از این رویداد ها را از مشکلات اساسی در صنعت عنوان کرد و تصریح کرد: بزرگترین مشکل در صنایع دانش بنیان در فارس، نبود صندوق خطر پذیر موسوم به VC در استان است.

کارگزار رسمی فن بازار منطقه فارس، همچنین از حضور پررنگ 10 VC از استان های تهران و اصفهان خبر داد و گفت: ۱۵۰ نفر از صنعتگران،سرمایه گذاران و تیم های فناور در قالب جشنواره نوآوری و فناوری شیراز در پارک علم و فناوری فارس حضور داشتند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد