hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > خودرو الکتریکی ۱۱۲ سال پیش را ببینید!

خودرو الکتریکی ۱۱۲ سال پیش را ببینید!

یک تصویر باورنکردنی از یک خودرو، زنی را نشان می‌دهد که در حال شارژ یک خودروی الکتریکی در ۱۱۲ سال پیش است.

با نگاهی به یک خودروی الکتریکی با فناوری پیشرفته مانند تسلا، می‌توان به این باور رسید که وسایل نقلیه الکتریکی اختراعاتی نسبتا جدید هستند با این حال، همانطور که این تصاویر نشان می‌دهند، تاریخچه خودرو‌های الکتریکی بسیار طولانی‌تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها در سال ۱۹۲۲ گرفته شده‌اند و زنی را نشان می‌دهند که کلاه بزرگ و دستکش پوشیده و در یک گاراژ در کنار یک خودروی الکتریکی ایستاده است.

این تصاویر مربوط به یک خودروی الکتریکی بنام کلمبیا ویکتوریا فایتون است (Columbia Electric Victoria Phaeton) که نوعی خودروی الکتریکی است که اولین بار در سال ۱۹۰۵ تولید شد.

خودرو الکتریکی ۱۱۲ سال پیش را ببینید!

تا زمانی که این تصویر گرفته شد، دستگاه‌های شارژ معمولا در گاراژ‌های خصوصی و در قسمت‌های شارژ تجاری بزرگ نصب می‌شدند. محبوبیت این خودرو‌ها ادامه داشت تا زمانی که ساخت مدل-T فورد که تقریبا نصف قیمت یک وسیله نقلیه الکتریکی به فروش می‌رسید، محبوبیت این خودروی الکتریکی را کاهش داد. همراه با اختراع موتور‌های استارتی و منبع اگزوز، خودرو‌های بنزینی بر بازار تسلط یافتند تا زمانی که بار دیگر خودرو‌های الکتریکی ظهور کنند.

منبع: fararu-696797

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد