hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > گروگان‌گیری در اتوبان فتح تهران

گروگان‌گیری در اتوبان فتح تهران

صبح روز گذشته «سه‌شنبه، 12 دی ماه 1402»، با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در محدوده اتوبان فتح، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

به گزارش شبکه شرق، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۳ آدم‌ربا و رهایی گروگان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس در روز گذشته «سه‌شنبه، 12 دی ماه 1402» خبر داد و گفت: متهمان به پنج فقره سرقت و گروگانگیری اعتراف کردند.

سرهنگ علی قاسم‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: صبح روز گذشته «سه‌شنبه، 12 دی ماه 1402» با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در محدوده اتوبان فتح، بلافاصله با تشکیل تیم‌های عملیاتی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت.

او افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که آدم‌رباها چهار نفر بوده و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید ضمن انسداد مسیر بزرگراه  و متوقف کردن خودروی گروگان، پس از تخریب خودروی گروگان، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و سپس گروگان را به مخفیگاهشان منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۱۲ ساعت موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان  در محدوده «تهرانسر» تهران شدند .

قاسم‌پور تاکید کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی، در  عملیاتی غافلگیرانه ۳ تن از اعضای باند آدم‌رباها دستگیر و گروگان از بند آنان رها و به آغوش خانواده بازگشت.

او با بیان اینکه  متهمان علت و انگیزه این اقدام را اختلاف قبلی با گروگان عنوان کرده‌اند، تاکید کرد: دستگیری گروگان‌گیر متواری در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

منبع: sharghdaily-912781

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد