hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت دنیای اسلام هست.

شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت دنیای اسلام هست.

آخوند محمد امین صفری افزود: دشمنان و استکبار جهانی از دیدن و شنیدن نام سردار سلیمانی به لرزه در می آمدند.

وی افزود: به همین سبب بود که با دستور مستقیم شیطان بزرگ، سردار سلیمانی شبانه ترور می شود.
امام جمعه فراغی گفت: امروز نظام اسلامی نباید ناامید باشد چون انسان های بزرگی چون سردار سلیمانی تربیت یافته جهاد اکبر و جهاد اصغر را داریم که تمام هستی و نیستی خود را در راه اعتلای دین گذاشتند.
آخوند صفری با اشاره به اینکه، سردار سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت دنیای اسلام هست، بیان کرد: شهید سلیمانی مرز، قومیت و جغرافیا نمی شناخت و هرجا مظلومی بود به کمکش می شتافت.
وی با بیان اینکه، باید نسبت به مسائل روز و مسائل جهان اسلام بصیر و آگاه باشیم، افزود: دو وظیفه تبلیغ دین و عامل بودن به آن از وظایف مهم علما و روحانیون می باشد و مهمتر از آن این است که در این برهه از زمان عامل دین باشیم.
امام جمعه فراغی تاکید کرد: عامل بودن به قرآن و شریعت از وظایف همه است ولی اول باید سیره پیامبر (ص) را بدانیم و سپس به آن عامل باشیم.
آخوند صفری با تاکید براینکه، علما و روحانیون عامل سیره پیامبر اکرم (ص) باشند، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) مهمترین اسوه حسنه می باشد که تاسی پذیری از سیره عملی آن حضرت سبب هدایت و رستگاری انسان مومن می شود.
وی بیان کرد: تفکر در سیره نورانی پیامبر اکرم (ص) و محبت به آن و در ادامه الگوپذیری از آن وظایف همه مومنین و جامعه اسلامی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد