hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جنگ مدرن امروز دشمن جنگ ترکیبی و هیبریدی است

رئیس مرکز اسلامی گلستان :

جنگ مدرن امروز دشمن جنگ ترکیبی و هیبریدی است

حجت الاسلام نورعلی دیلم افزود: جنگ ترکیبی و هیبریدی بسته مدرن و کاملی است که با قابلیت همه جانبه نظامی، سایبری، اطلاعاتی و اجتماعی و اعتقادی برای عوض کردن نگرش ها ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه، در آشوب های سال گذشته خیلی از خواص نیز گرفتار توطئه دشمنان شدند، بیان کرد: همه این هجمه ها برای تغییر نگرش ها است و نتیجه تغییر نگرش سبب تغییر باورها و اعتقادات می شود و در نهایت منجر به اقدام ضد قرآنی و اسلامی و حتی ضد انقلاب اسلامی می شود.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید بر جهاد تبیین در تمامی عرصه ها توسط علما افزود: عالم امروز جامعه اسلامی باید منطقه ای زندگی کرده و جهانی فکر کند و باید به عنوان مشعل داران هدایت و سفیران تقریب و وحدت راه را به مردم نشان بدهند تا در نقشه های دشمن گرفتار نشوند.
حجت الاسلام دیلم همچنین با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات گفت: امروز تمام توان دشمن برای نا امید کردن کردن مردم و خصوصا جوانان است. 
وی افزود: بنا به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در انتخابات پیام دارد و دشمن را کور می کند و اقتدار کشور را بالا می برد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخشی از سخنانش وجود نازنین حضرت فاطمه زهرا (س) را یکی از بانوان ارزشمند جهان اسلام دانست که مورد تکریم همه مسلمانان می باشد، گفت: الگوی اهل بیت (ع) و الگوی فاطمه زهرا (س) کامل ترین الگو و مطمئن ترین مسیر برای رسیدن به خدای تعالی می باشد. 

حجت الاسلام دیلم در ادامه گفت: بنا به فرمایش امام راحل، همه جلوه های ملکوتی، لاهوتی و جبروتی و همه و همه در وجود حضرت فاطمه زهرا (س) جمع می باشند و ایشان تعبیر بزرگ و بالایی دارند که اگر حضرت فاطمه (س) مرد بود، نبی و رسول می شدند.
وی همچنین با بیان اینکه، همه جهان اسلام نسبت به سردار سلیمانی بدهکاریم که خیلی دیر شخصیتش را شناختیم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب تعبیر کردند و وظیفه داریم خودمان را به این مکتب نزدیک کنیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان، نبوغ نظامی سردار سلیمانی از جنگ تحمیلی تا لحظه شهادت، روحیه سلحشوری، شهادت طلبی، ولایت مداری، تعبد و معنویت را از جمله شاخصه های مکتب سلیمانی عنوان کرد. 
حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، امروز عالم دین نیز می بایست در امر تبلیغ و ترویج دین جهادی تلاش کند، افزود: یکی از مهمترین مقاصد تربیت انسان این است که به درجه درک و بصیرت برسد و علما باید در این عرصه پیشرو باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد