hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > افراد دغدغه مند اسلام و انقلاب جنگ شناختی را بشناسند

رئیس مرکز اسلامی گلستان :

افراد دغدغه مند اسلام و انقلاب جنگ شناختی را بشناسند

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، امروز جنگ مدرن فرا روی مسلمانان جنگ ترکیبی است، افزود: بال ملموس جنگ را در دوران جنگ تحمیلی درک کردیم و دیدیم، اما نمونه دیگر جنگ، جنگ شناختی است.

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: حتما باید افرادی که دغدغه دین، قرآن و انقلاب دارند با جنگ شناختی آشنا شوند. 

حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، افرادی که دغدغه دین، سنت، شریعت و انقلاب دارند باید حساس باشند، افزود: قابلیت های جنگ شناختی هم از حوزه شناختی و هم از حوزه سایبری، اطلاعاتی، روانی و مهندسی اجتماعی  می باشد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: این قابلیت ها با ابزارهای های قدرتی که مخالفین اسلام و انقلاب دارند با هم ترکیب شده و قدرتی برای عوض کردن نگرش ها می شود.
وی افزود: همه حمله های سخت و نرم که مقام معظم رهبری از سال 70 متذکر شدند و ما کمتر به آن توجه کردیم، برای تغییر نگرش بوده است.
حجت الاسلام دیلم با تاکید براینکه، تغییر نگرش منجر به عوض شدن باورها می شود، گفت: امروز اگر الگو پذیری جوانان از سوی غرب است بخاطر همان تغییر نگرشی می باشد که در طی این سالها عوض شده و منجر می شود که به کف خیابان ها بیایند و اعتراضاتی شود.
وی گفت: گاهی نیز با مطرح کردن مباحث قومیتی و مذهبی، فرهنگ، باورها، سنت ها و اعتقادات جوانان در دام دشمن گرفتار می شود. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: اگرعالم دین از این دشمنی ها آگاه بوده و پای کار باشد، باید علمدار و نگه دار این بصیرت و روشنگری ها باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد