hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ارسال ۱۹۸ اثر به کنگره شعر منطقه ای حماسه ساز میدان در گلستان

ارسال ۱۹۸ اثر به کنگره شعر منطقه ای حماسه ساز میدان در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: کنگره منطقه ای شعر شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها با عنوان "کنگره حماسه ساز میدان"در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: با هدف تبیین و نشر افکار و اندیشه های شهید سلیمانی و به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت این بزرگوار، کنگره منطقه ای شعر با عنوان" کنگره حماسه ساز میدان" با مشارکت جمعیت هلال‌احمر گلستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: فراخوان این کنگره از آبان ماه آغاز شد و شرکت کنندگان از استان های گلستان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی آثار خود را در محورهای رزمندگان بدون مرز(جبهه مقاومت اسلامی)، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی، گذشته و نگاه به آینده، نقش سردار در پیشبرد اهداف اسلامی و انقلاب و جهاد تبیین ارسال کردند که ۱۹۸ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است‌.

وی خاطر نشان کرد: موضوعات آثار ارسالی در قالب های شعر کلاسیک و آزاد، داستان کوتاه و ۱۰۰ کلمه ای و دلنوشته است که توسط هیئت داوران ارزیابی شده است.

غریب آبادی گفت: کنگره منطقه ای حماسه ساز میدان فردا ۱۲ دی ماه و در آستانه شهادت سردار دلها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار و از آثار برتر تجلیل خواهد شد.

وی همچنین افزود: سال گذشته و برای اولین بار در استان، عصر شعر سلیمانی به همت دفتر نمایندگی ولی فقيه در  هلال احمر استان برگزار شد که با استقبال شرکت کنندگان و مسئولین مواجه شد و ما را بر آن داشت تا امسال این برنامه فاخر را به صورت منطقه ای و با حضور شرکت کنندگانی از استان های گلستان، مازندران، گیلان، سمنان و خراسان شمالی برگزار نماییم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد