hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شعار فرزند‌آوری یا پستانک ۱.۵ میلیون تومانی؟!

شعار فرزند‌آوری یا پستانک ۱.۵ میلیون تومانی؟!

روزنامه همشهری نوشت: قیمت یک جفت پستانک خارجی با برند برند آمریکایی از ۴۵۰ هزار تومان در بازار موجود است تا ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان.

روزنامه همشهری گزارشی از قیمت بالای پستانک، شیشه شیر و پوشک نوزادان دارد. 

به گزارش همشهری، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • قیمت یک جفت پستانک خارجی با برند برند آمریکایی (دکتر براون) از ۴۵۰ هزار تومان در بازار موجود است تا ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان. پستانک‌های خارجی در بسته‌های دوتایی به فروش می‌رسند و پستانک‌های ایرانی بیشتر به صورت تک موجودند. شیشه شیر هم بسته به برندش از ۵۰۰ هزار تومان در سیسمونی‌فروشی‌ها و آنلاین‌شاپ‌ها و سایت‌ها موجود است تا بالای ۱ میلیون تومان.
  • پوشک وضعیت بدتری دارد. چون اگر کودک حساسیت داشته باشد، شما نمی‌توانید از پوشک ایرانی استفاده کنید و پوشک خارجی هم بسیار گران است. مثلا پوشک برند پریما پمپرز سایز یک درمی‌آید ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان. برخی فروشنده‌ها آن را بالای یک میلیون تومان هم دست مشتری می‌دهند. برندهای پوشک و قیمت‌های آنها متفاوت‌اند. مثلا برند جان بِ بِ ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
  • مغازه‌دار: بیشتر مردم امروز دنبال کیفیت هستند. برای همین سراغ اجناس خارجی می‌گردند. ما پستانک ۵۰ هزار تومانی ایرانی هم می‌آوریم ولی باید قبول کرد که پستانک‌ها و شیشه شیرهای ایرانی کیفیت بسیار پایینی دارند. به نظر من مسئول فنی برندهای داخلی اگر بچه خودش به دنیا بیاید، هرگز این برند را به سر بچه‌اش نمی‌زند و قطعا محصولات خارجی را از بازار آزاد می‌خرد. مردم معنی کیفیت را می‌فهمند و دنبال کیفیت بالا هستند.

 

منبع: etemadonline-646802

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد