hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مدیرعامل سایپا، بزرگ‌ترین غایب مراسم بدرقه ملیکا محمدی؛ چرا مرگ جمعی مردم با ارابه‌های مرگ خم به ابروی مسئولان نمی‌آورد؟

مدیرعامل سایپا، بزرگ‌ترین غایب مراسم بدرقه ملیکا محمدی؛ چرا مرگ جمعی مردم با ارابه‌های مرگ خم به ابروی مسئولان نمی‌آورد؟

روزنامه جوان نوشت: وزیران صنعت که میهمان چند روزه دولت‌ها هستند، از ارابه‌های مرگی که با مجوز آن‌ها در جاده‌ها کشتار به راه می‌اندازند، متأثرند، اما دریغ که مرگ جمعی مردم با این خودرو‌ها خم به ابروی کسی نمی‌آورد.

روزنامه جوان به کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، روز گذشته مراسم بدرقه پیکر مونیکا محمدی، عضو تیم ملی بانوان یک غایب بزرگ داشت و آن هم کسی نبود جز مدیر عامل شرکت خودروسازی که یکی از تولیداتش مونیکا را به سفری ابدی فرستاد، جایی که تولیدات این شرکت و شرکت رقیبش سال‌هاست مردم را راهی دیار باقی می‌کند.

این روزنامه افزوده است: وزیران صنعت که میهمان چند روزه دولت‌ها هستند، از ارابه‌های مرگی که با مجوز آن‌ها در جاده‌ها کشتار به راه می‌اندازند، متأثرند، اما دریغ که مرگ جمعی مردم با این خودرو‌ها خم به ابروی کسی نمی‌آورد. راستش آدم می‌ماند چه اتفاقی درد‌ناک‌تر از این‌گونه از مرگ باید روی دهد تا چرایی ادامه فعالیت این خودرو‌های مرگبار مورد پرسش قرار گیرد.

منبع: etemadonline-646651

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد