به گزارش اکوایران؛ روز شنبه نهم دی ماه 1402 سامانه کدال میزبان اطلاعیه‌های متعددی بود که به تشریح مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. شرکت پتروشیمی خلیج فارس در اطلاعیه شفاف‌سازی خود پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها عنوان کرد؛ با هدف اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی طبقه سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت در حال بررسی کارشناسی بوده و به محض تهیه گزارش‌های مربوطه، تصویب هیأت مدیره وهمچنین اخذ تأییدات موردنیاز، اطلاع رسانی به سهامداران انجام خواهد شد.

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر نیز در اطلاعیه‌ای مشابه عنوان کرد که پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها عنوان کرد؛ با هدف اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی طبقه سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت در حال بررسی کارشناسی بوده و نتیجه آن به اطلاع سهامداران می‌رسد.

بانک ملت نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده رأس ساعت 08:30 روز پنج شنبه مورخ 7 دی 1402 خبر داد که مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی‌گردد.

شرکت صنایع مس افق کرمان در اطلاعیه افشا اطلاعات گروه الف خود از قرارداد خرید قراضه مسی از شرکت صنایع مس افق کرمان خرید 15 هزار تن (15000 تن با تلرانس بیست درصد) قراضه مس از فروشنده در مدت قرارداد که به تدریج تحویل مجتمع‌های تحت پوشش خریدار در منطقه کرمان می گردد پده برداری کرد. 

شرکت کشت و صنعت پیاذر در اطلاعیه شفاف‌سازی خود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پلمپ خط تولید اصلی شرکت عنوان کرد، این امر شایعه‌ای بیش نبوده و صرفا جهت تشویش اذهان عمومی و جلوگیری از رشد و افزایش تولید این شرکت می‌باشد،  مقدار و مبلغ تولید و فروش این شرکت در سال مالی جاری نسبت به دوره‌های مشابه در سال قبل روند صعودی داشته و منظور از پلمپ خط تولید شرکت به این شرح می باشد که خط شستشو سیب زمینی در هفته گذشته از طرف بازرسی اداره محترم بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و تذکراتی جهت بازسازی و اورهال دستگاه مربوطه ارائه گردید که پیگیری‌های لازم ازطرف شرکت انجام و مرتفع گردید.

شرکت لوله و ماشین سازی ایران در اطلاعیه شفاف‌سازی خود از ایجاد محدودیت‌های گازی برای این شرکت پرده‌برداری کرد.

شرکت به پرداخت ملت نیز در اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت روز نهم دی ماه از انعقاد قرارداد راهبری سرویس پرداخت الکترونیکی بهای سوخت، تعمیر و تامین قطعات ترمینال های سوخت با بانک ملت پرده برداری کرد. مبلغ قرار داد 376 میلیارد و 900 میلیون تومان بوده که با توجه به مدت قرارداد که از ابتدای فرودین لغایت پایان اسفند ماه سال 1402 می باشد اثرات قرارداد بر درآمد تاریخ مذکور حدود 1930 میلیون ریال که برای 9 ماهه سالی مالی شرکت بر سود خالص هر سهم حدود 181 ریال اثر خواهد داشت.