hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هواداران نگران پخش تلویزیونی مس رفسنجان - پرسپولیس

هواداران نگران پخش تلویزیونی مس رفسنجان - پرسپولیس

نگرانی درباره پخش تلویزیونی مس رفسنجان - پرسپولیس

مسابقه مس رفسنجان – پرسپولیس عصر دوشنبه برگزار خواهد شد و نگرانی‌هایی نسبت به کیفیت پخش تلویزیونی این مسابقه وجود دارد.
به گزارش "ورزش سه"، حدود سه ماه قبل استقلال در رفسنجان مقابل مس به میدان رفت که کیفیت پخش زنده تلویزیونی این مسابقه مورد انتقاد اهالی فوتبال و هواداران تیم استقلال قرار گرفت.
به نظر می‌رسد کیفیت دوربین‌های فیلمبرداری مورد استفاده در ورزشگاه رفسنجان در زمان پخش زنده مسابقات این تیم به شکل عجیب و غریبی با سایر شهرستان‌های کشور متفاوت است تا جایی که تقریبا نمی‌توان جای توپ و مسیر حرکت آن را به‌خصوص در نماهای باز و دور حدس زد.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که معمولا کارگردانی مسابقات خانگی مس به گونه‌ای است که نماهای باز و لانگ در آن بیشتر به خورد مخاطب تلویزیونی داده می‌شود و در این شرایط بیننده تلویزیون تقریبا هیچ چیزی از جریان بازی نمی‌فهمد.

این اتفاق بعد از بازی مس رفسنجان و استقلال در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و مورد اعتراض هواداران استقلال قرار گرفت و حالا و در فاصله دو روز مانده تا بازی پرسپولیس در این شهر هواداران پرسپولیس نسبت به کیفیت پخش زنده تلویزیونی بازی تیم محبوب‌شان در رفسنجان ابراز نگرانی کرده‌اند که باید دید امکان اصلاح تصویر یا تغییر دوربین‌های این مرکز وجود دارد یا خیر.

گفتنی است مسابقه دو تیم از ساعت 17:30 دقیقه روز دوشنبه آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه در این ساعت هوا تاریک شده و مسابقه باید زیر نور برگزار شود شرایطی مشابه بازی استقلال با مس رفسنجان پیش خواهد آمد و کیفیت پایین دوربین‌های فیلمبرداری به علاوه نماهای باز متعدد می‌تواند تماشای این مسابقه مهم و پرمخاطب را بسیار دشوار کند.

 

منبع: khanefootball-50264

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد