hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟ خیر ربطی ندارد رای دادن مسئله حاکمیتی است؛ دولت دلاری که می‌خواست ۲۰۰ هزار تومان و تورمی که ۳ رقمی شود را مهار کرد

اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟ خیر ربطی ندارد رای دادن مسئله حاکمیتی است؛ دولت دلاری که می‌خواست ۲۰۰ هزار تومان و تورمی که ۳ رقمی شود را مهار کرد

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: در دولت جمهوری اسلامی اشکالاتی وجود دارد، اما آیا اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟ خیر ربطی ندارد چراکه رای دادن مسئله‌ای حاکمیتی است.

محمد اکبرزاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی در محل سالن اداره ارشاد زیراب سوادکوه ضمن گرامی داشت یوم‌الله ۹ دی با بیان اینکه حضرت امام راحل در طول ۱۵ سال امت‌سازی را برای شکل‌گیری انقلاب انجام داده بود، گفت: امام راحل امت سازی را با گفتمان سازی و با کلام رقم زده بودند و امتی بالقوه را به فعلیت رساند و حاصل انقلاب دستاورد‌هایی بوده که امروز شاهد آن هستیم.

به گزارش تسنیم بخش هایی از اظهارات اکبرزاده را در ادامه می خوانید:

 

  • یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌ها شکل‌گیری جبهه مقاومت بوده، دستاورد بعدی در هم شکسته شدن هِیمنه آمریکا در جهان و منطقه و خروج آن از منطقه بوده است و دستاورد مهم دیگر در هم شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی است رژیمی که ادعای نیل تا فرات را در سر داشت، اما اکنون در جنگ غزه آبرویی در دنیا برایش نمانده است.
  • در سال ۸۸ قبل از شمارش آراء اعلام پیروزی و تبریک گفته شده بود و درواقع سیگنال فتنه بود و بعد اعلام نتایج ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرده بودند، فتنه‌گران کسانی بودند که حتی به امام حسین (ع) نیز رحم نکرده و بی‌حرمتی کردند، اما مردم خودجوش حماسه ۹ دی را شکل دادند.
  • فتنه همواره وجود دارد، اما امروز فتنه در اتاق ستاد نفوذ چیده شده و به دنبال دوگانگی و وصل کردن امور با معیشت هستند، می‌خواهند در این دوگانگی دولت را فشل نشان داده و دوگانگی معیشت و نظامی‌گری، معیشت و مسائل حوزه قدرت را به وجود آورند تا افراد را به سمت انفعال ببرند و با دوگانگی مشارکت را پایین آورند.
  • در دولت جمهوری اسلامی اشکالاتی وجود دارد، اما آیا اگر کسی رای ندهد دلار پایین می‌آید یا مرغ ارزان می‌شود؟ خیر ربطی ندارد چراکه رای دادن مسئله‌ای حاکمیتی است و، اما بعد آن برای حل مشکلات باید مطالبه‌گری داشت، اما مطالبه‌گری بلد نیستیم.
  • بزرگ‌ترین کاری که دولت انجام داده موضوع مهار بوده که بسیاری از افراد مطلع نیستند، دلاری که می‌خواست ۲۰۰ هزار تومان و تورمی که ۳ رقمی شود را مهار کرد، موضوع مسکن را پیگیری و انجام داد، اکنون فتنه‌ها بر این است که دولت را ناکارآمد نشان دهند، اما مردم باید بدانند رای دادن و مطالبه‌گری پیوست دارد و باید رعایت شود.

منبع: etemadonline-646422

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد