hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > امام جمعه مشهد: در سال ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند، اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند

امام جمعه مشهد: در سال ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند، اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند

امام جمعه مشهد گفت: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند، اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند.

به گزارش شبکه شرق، سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر رضوی افزود: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده است، در جریان فتنه ٨٨ برخی خواص بی بصیرت شدند، اما عامه مردم انقلابی بصیرت پیدا کردند و به جنگ دشمن برخاستند.

به گزارش صداوسیما بخش هایی از اظهارات علم الهدی را در ادامه می خوانید:

  • فتنه گران در جریان این فتنه در روز قدس، روزه خواری  و عکس امام را پاره می‌کردند و شعار سر می‌دادند «انتخابات بهانه است، نظام نشانه است»، اما خواص این موضوع را درک نکردند.
  • فتنه گری این گروه در روز عاشورا منجر به بصیرت افزایی مردم شد و حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه، نقشه دشمن را نقش برآب کرد. دشمن مردم را نمی‌شناسند و نمی‌داند ملت ایران امام حسین (ع) دارند، دشمن از رابطه دینی مردم غافل است و در محاسبات خود اشتباه می‌کند، بصیرت نهم دی مردم باید در انتخابات نقش آفرینی کند.  
  • زمزمه‌های دشمن برای مشارکت پایین در انتخابات به دلیل مشکلات معیشتی شروع شده است، اما مردم باید در انتخابات و تعیین سرنوشت خود به رغم همه مشکلات مشارکت فعال داشته باشند و تحت تاثیر القای دشمنان قرار نگیرند.  
  • حضور حداکثری و در صحنه مردم به ضرر دشمن است و طبق منویات مقام معظم رهبری هم جمهوریت و هم اسلامیت به انتخابات مربوط است.
  • انتخابات به زندگی سیاسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حیات بخشیده است.  رشد سیاسی ملت ایران از همه کشور‌های دنیا بالاتر است و حضور حداکثری در انتخابات باید به گونه‌ای باشد که دشمن برای همیشه شکست خود را بپذیرد. 
  • این شهید بزرگوار روز و شب در دشمن ستیزی فعال بود، اگرچه دشمن فرد گرانقدر و عزیز ارزشمندی را از ما گرفت، اما عرصه سربازی امام زمان (عج) مملو از این نیرو‌ها است.  
  • امام جمعه مشهد همچنین به وضعیت خشکسالی اشاره و اظهار کرد: بی آبی عرصه را بر همگان تنگ کرده است، از پروردگار عالم می‌خواهیم نزول رحمت الهی را بر ما عطا کند.

 

منبع: sharghdaily-911954

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد