hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عالیشاه:قانون سقف بودجه را درویش نباید امضا می کرد

عالیشاه:قانون سقف بودجه را درویش نباید امضا می کرد

عالیشاه:‌از درویش گله دارم که قانون سقف بودجه را عجولانه امضا کرد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آقای درویش گله دارم که چرا این قانون بودجه را امضا کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید عالیشاه بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم هرچند که فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه ندادیم. 

وی در مورد اعتراض‌های زیادش به داور گفت:‌ من سه اخطاره هستم و نمی‌خواستم داور کارت چهارم را به من بدهد و محروم شوم و در بازی آخر نیم‌فصل نباشم اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. اما من چند سؤال از مسئولان و عزیزان دارم. این سقف بودجه یعنی چه؟ چه معنایی می‌دهد؟ دنیای فوتبال را در این کره خاکی دیده‌اند. با چهار تا امضا جمع کردند واقعاًَ می‌توانند کنترل کنند اینها سؤالی است بعداً کمیته اخلاق نیاید بگوید ایشان محروم است و فعلاً نمی‌تواند بازی کند. آیا با یکسری قوانین کارشناسی نشده و غیر اصولی بدون پشتوانه بدون ضمانت اجرایی می‌توانند کنترل کنند؟

عالیشاه گفت: از نظر کیفی به فوتبال ایران کمکی کرده است؟ یکی جواب بدهد. این قوانین قبلاً هم بوده است. کمک کرده بوده، غیر از این بوده که همه آن را دور زده‌اند. اقتصاد ورزش در جهان آزاد  است. واقعاً آزاد است. فرهنگ هزینه و درآمد وجود دارد اما  اینجا با  اعمال فشار و زور می‌خواهیم کنترل کنیم، نمی‌شود. از آقای درویش هم یک گله کنم که عجولانه و غیر حرفه‌ای آن سند را امضا کردند. خیلی از باشگاه‌ها می‌دانستند که این قانون اجرا نمی‌شود و باشگاه‌ها رعایت نمی‌کنند. همین می‌شود که باشگاه و بازیکنان ما تحت فشار می‌روند در آسیا آنگونه حذف می‌شویم و این اتفاقات هم برای خودمان می‌افتد.

وی افزد: می‌خواهند پاداش بدهند می‌گویند سقف بودجه است و سقف می‌ریزد و بالا و پایین می رود. من یکسری از حرف‌ها را متوجه نمی‌شوم.

عالیشاه در مورد اینکه استقلالی‌ها معتقدند باید از پرسپولیس باز هم امتیاز کسر شود، گفت: من اصلاً با هیچ تیمی کار ندارم. هرکی هر پولی گرفته نوش جانش. در دنیای فوتبال و جهان همه جا هزینه می‌شود. فرهنگ درآمد و هزینه دارند. ما می‌خواهیم با اعمال فشار کار کنیم بگذارید فوتبال مسیر خودش را برود با زیرساخت‌هایی که فراهم می‌کنید، اصلاحش می‌کنید و فضای درآمدزایی باشگاه‌ها مثل حق پخش و تبلیغات محیطی که به باشگاه‌ها می‌دهید با اعمال زور و فشار هیچ جای دنیا هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود و فوتبال مسیر خودش را برود. 

وی در مورد اینکه بازیکنان اتحادیه‌ای داشتند که از حقوق‌شان دفاع کند، گفت: متأسفانه نه؛ من اگر بخواهم حرفی بزنم کمیته اخلاق می‌گوید آقای فلانی شما محروم هستید. نمی‌توانیم حرف بزنیم اینها را من سؤالی عرض کردم که یکی از مسئولین بیاید جوابگو باشد. چه اتفاقی افتاد. می‌گویید فلان تیم اندمیلیارد قرارداد داشته نوش‌جان‌شان دم‌شان گرم ولی تیم ما چرا نتوانستم هزینه کند البته من از آقای درویش گله می‌کنم چون او می‌توانست هزینه کند و مثل آنها قانون را دور بزند فقط ما ضررش را کردیم. بازیکن نداریم و بازیکنان ما باید پرپر بزنند که سه ا متیاز بگیریم در صورتی که اینگونه نباید باشد. هواداران ما حق‌شان بیشتر از این است. همه جوره باشگاه را حمایت کردند. امیدوارم هرچه زودتر تدبیری بیندیشند که شاهد این اتفاقات نباشیم و کمک کنیم به کیفیت فوتبال.

عالیشاه در مورد استوری‌های لوکادیا و بازگشت او به پرسپولیس گفت: نمی‌دانم من اگر حرفی بزنم شاید حاشیه شود. امیدوارم هرچه صلاح و خیر تیم باشد اتفاق بیفتد. 

 

منبع: khanefootball-50236

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد