hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > توصیه علی لاریجانی به نمایندگان ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چه بود؟

توصیه علی لاریجانی به نمایندگان ادوار مجلس برای ثبت‌نام در انتخابات چه بود؟

منصور حقیقت‌پور گفت: افراد مختلفی از کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را داشته‌اند با آقای لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم دیدار داشته‌اند و آقای لاریجانی به همه این افراد اعم از جوان و با تجربه تأکید کرده است که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

منصور حقیقت پور، عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: هر یک از نمایندگان که شرایط سنی و شرایط جسمی لازم را برای ثبت نامه داشته اند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایرنا، این نماینده ادوار مجلس اظهار داشت: تعداد نمایندگان ادوار که در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند از ۵۰۰ نفر فراتر رفته است.

وی افزود: افراد مختلفی از کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را داشته اند با آقای لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم دیدار داشته اند و آقای لاریجانی به همه این افراد اعم از جوان و با تجربه تأکید کرده است که در انتخابات ثبت نام کنند.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد موثر با وجود تأکیدات آقای لاریجانی به آنان در انتخابات شرکت نکرده و ثبت نام نکردند.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: ما در شرایط فعلی منتظر اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات توسط شورای نگهبان هستیم تا پس از اعلام نتایج بررسی‌ها برنامه ریزی‌های انجام شود.

 

منبع: etemadonline-646155

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد