hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > حمله کیهان به رضا کیانیان: او که از سفره نجس انگلیس تناول کرده از هنرمند ارزشی با کنایه یاد کرده!

حمله کیهان به رضا کیانیان: او که از سفره نجس انگلیس تناول کرده از هنرمند ارزشی با کنایه یاد کرده!

روزنامه کیهان نوشت: رضا کیانیان که دارای سوابق سوئی از عضویت در گروهک تروریستی پیکار تا تناول ته سفره نجس سفارت انگلیس عامل جنایت قحطی مصنوعی جنگ جهانی اول و قتل عام 9میلیون نفر از اجداد ما ایرانیان است‌، در‌باره درگذشت ناصر طهماسب از اینکه این هنرمند واقعی و پیشکسوت پای نظام ایستاد ناراحت و عصبانی شده و با نیش و کنایه از او یاد کرده است.

روزنامه کیهان به رضا کیانیان حمله کرد.

به گزارش کیهان، از حدود یک ماه گذشته تاکنون ۲ هنرمند فوت کرده‌اند که نخواسته بودند با موج ضد نظام همراهی کنند. در این میان نحوه مواجهه برخی از سلبریتی‌ها با درگذشت این دو هنرمند ارزشمند یعنی پروانه معصومی و ناصر طهماسب عجیب قابل تامل بوده است.

این روزنامه افزوده است: رضا کیانیان که دارای سوابق سوئی از عضویت در گروهک تروریستی پیکار تا تناول ته سفره نجس سفارت انگلیس عامل جنایت قحطی مصنوعی جنگ جهانی اول و قتل عام 9میلیون نفر از اجداد ما ایرانیان است‌، در‌باره درگذشت ناصر طهماسب از اینکه این هنرمند واقعی و پیشکسوت پای نظام ایستاد ناراحت و عصبانی شده و با نیش و کنایه از او یاد کرده است. آن قدر بیشرمانه که با مشاهده اعتراضات مردم و هنرمندان مجبور شد که آن را پاک کند.«واقعا ارزش‌اش را داشت؟»

منبع: etemadonline-646023

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد