hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شهدا معبر باز نکردند که آلوده‌دستان به میدان بیایند فساد دبش کنند

شهدا معبر باز نکردند که آلوده‌دستان به میدان بیایند فساد دبش کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رسمِ مهدی باکری و برونسی و کاوه و دیگر مردانِ ماندگار دفاع مقدس ما را در برابر این "بایدِ انقلابی و ملی" قرار می‌دهد تا غیرت بورزیم برای "جهادِ فسادزدایی". آنان با خون خود معبر باز نکردند که امروز آلوده دستان پا در آن بگذارند.

روزنامه جمهوری اسلامی اسلامی با اشاره به سیره شهدا بر فسادزدایی تاکید کرد.

به گزارش جمهوری اسلامی، ما به اعتبارِ اینان (شهدا) است که پای حقِ مان، پای تمامیتِ ارضی مان ایستاده‌ایم. "بیماری‌های ارزی" هم نمی‌توانند ما را از هم بپاشند حتی اگر از نوعِ "دبش"‌اش باشند. به اعتبار همین ضامن‌های معتبر است که دست‌های دراز را باید بشکنیم. به همین اعتبار است که به طهارت دادن وطن از فاسد و فساد اعتقاد داریم. رسمِ مهدی باکری و برونسی و کاوه و دیگر مردانِ ماندگار دفاع مقدس ما را در برابر این "بایدِ انقلابی و ملی" قرار می‌دهد تا غیرت بورزیم برای "جهادِ فسادزدایی". آنان با خون خود معبر باز نکردند که امروز آلوده دستان پا در آن بگذارند. مادرانِ شهدا به غیرت، دست به آسمان دعا و نفرین خوهند زد اگر در زمین حرف شان ناشنیده بماند. آنان عزیز خدایند و حرفشان اعتباری عظیم دارد که بازار خیلی‌ها را از سکه خواهد انداخت.

این روزنامه افزوده است: این پذیرفتنی نیست که ناله مردم به آسمان برسد و اهل‌بیت شهادت شرمنده کارهایی بشوند که برخی دراز دستان انجام می‌دهند. دریغا آنان که همیشه زبانشان گویا بود، در این مسائل روزه سکوت گرفته‌اند. برخی‌ها که شهید و شهادت را انحصاری خود می‌پنداشتند یادشان رفته است که به حرمت غیرت شهدا بر حلال رفتاری، در برابر این حرامِ آشکارِ دبش، باید به فریاد باشند نه فرورفته در سکوت.

 

منبع: etemadonline-646031

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد