hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مراسم تجلیل از جهادگران سلامت برگزار شد

مراسم تجلیل از جهادگران سلامت برگزار شد

مراسم تجلیل از جهادگران سلامت یازدهمین بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان آق قلا با حضور دکتر سعید گل فیروزی رئیس دانشگاه، دکتر زینلی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام حسینی کوهستانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، دکتر یامی مسئول بسیج جامعه پزشکی و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه در محل سالن شهید آوینی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از کلیه شرکت کنندگان در اردوی جهادی گفت: خدمت به مردم مناطق محروم جامعه باعث ایجاد بارقه امید در مردم این مناطق می گردد.

رئیس دانشگاه ضمن عرض خدا قوت به همه اعضای جامعه پزشکی استان که توانستند در قالب یک کار تیمی منسجم خدمات مختلف پزشکی،تخصصی،دندانپزشکی و سایر خدمات سلامت را ارائه نمودند اظهار امیدواری کرد بتوانیم این خدمات را در سایر مناطق محروم استان به نحو مطلوب اجرا نماییم.

دکتر یامی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان گفت در این بیمارستان صحرایی سه روزه به ۴۸۱۰ نفر خدمت سلامت از جمله خدمات دندانپزشکی، ویزیت عمومی و تخصصی ،غربالگری ،مشاوره روانشناسی و سایر خدمات ارائه گردید.

در پایان این مراسم از فعالان برپایی این بیمارستان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد