hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان 3 سال اخیر بیشتر بوده است

آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان 3 سال اخیر بیشتر بوده است

رئیس رسانه ملی گفت: به نظر می‌رسد با حضور بیش از 250 مهمان از اقشار مختلف در شبکه‌های تلویزیون، همکاران ما توانستند به وظایف خودشان عمل کنند. نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان 3 سال اخیر بیشتر بوده است.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی گفت: به نظر می‌رسد با حضور بیش از 250 مهمان از اقشار مختلف در شبکه‌های تلویزیون، همکاران ما توانستند به وظایف خودشان عمل کنند. نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان 3 سال اخیر بیشتر بوده است. به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به اینکه هم اکنون 18 مجموعه نمایشی جلوی دوربین است، گفت: در همه حوزه‌ها صداوسیما در حال طراحی برنامه‌های متنوع،‌ جذاب و متناسب با نیاز و ذائقه جامعه است تا بتواند به وظایف خودش عمل کند.

به گزارش فارس، رئیس رسانه ملی ضمن اشاره به برنامه‌های شب یلدای تلویزیون نیز اعلام کرد که «به نظر می‌رسد با حضور بیش از 250 مهمان از اقشار مختلف در شبکه‌های تلویزیون، همکاران ما توانستند به وظایف خودشان عمل کنند. نظرسنجی‌های ما هم نشان می‌دهد که  آمار مخاطبان شب یلدای امسال از آمار مخاطبان سه سال اخیر بیشتر بوده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات نیز خبر داد که «صداوسیما با راه اندازی 200 کانال تبلیغاتی درصدد است تا بستری برای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کند تا بتوانند تبلیغات خود را منتشر کنند. آئین نامه تبلیغاتی توسط صداوسیما تهیه خواهد شد و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود. نامزدها می‌توانند تبلیغات خود را آماده کنند و به صداوسیما برای پخش ارسال کنند.»

منبع: etemadonline-646069

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد