hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > وزیر ارتباطات درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را داده؛ کارگروه تعیین محتوای مجرمانه این کار را هنوز انجام نداده

وزیر ارتباطات درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را داده؛ کارگروه تعیین محتوای مجرمانه این کار را هنوز انجام نداده

سخنگوی دولت گفت: وزیر ارتباطات درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را داده است، اما کارگروه تعیین محتوای مجرمانه این کار را هنوز انجام نداده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ اینترنت اظهارکرد:رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادسازی شبکه های اجتماعی  در چارچوب قانونی است تا هم حقوق مردم تامین شود و هم تکالیف اجرایی شود. با همین رویکرد، رئیس جمهور دستور داد تا مرکز ملی فضای مجازی بازبینی در ضوابط و رویکردها انجام دهد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در قوه قضاییه هم مسئول محدودسازی است، ولی رویکرد دولت این است که جایی اگر تخلفی از قانون صورت می‌گیرد ، رویه خطا اصلاح شود، نه اینکه مسدودسازی شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به پلتفرم های خارجی اعلام شده طبق روال فعالیت در کشورهای اروپایی اقدام کنند تا نماینده ای داشته باشند و امکان استیفای حقوق مردم وجود داشته باشد. انتظار مردم این است که اگر تخلفی صورت گرفت، امکان استیفای حقوق آنها وجود داشته باشد.وزیر ارتباطات درخواست رفع فیلتر گوگل‌پلی را داده است، اما کارگروه تعیین محتوای مجرمانه این کار را هنوز انجام نداده است.

منبع: etemadonline-645932

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد