hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همکاری اعضای هلال احمر با مرکز سامد در سفر رئیس جمهور به گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان

همکاری اعضای هلال احمر با مرکز سامد در سفر رئیس جمهور به گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در بازدید از سامانه سامد مربوط به سفر ریاست جمهوری و در دیدار با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان، گزارشی از نحوه همکاری این جمعیت با سامانه سامد ارائه کرد.

سامانه الکترونیک مردم و دولت(سامد) به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان گلستان به منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم بصورت شبانه روزی مشغول فعالیت است و با دستور استاندار گلستان تمامی دستگاه های اجرایی موظف شدند ظرفیت های خود را برای همکاری کامل با این مرکز به کار گیرند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در بازدید از سامانه سامد و در دیدار با هانی محمدی مدیرکل بازرسی استانداری ضمن آمادگی این جمعیت برای ادامه اجرای طرح تا پایان زمان تعیین شده گفت: جمعیت هلال احمر گلستان با تمام ظرفیت در مراسم استقبال از ریاست جمهور و پوشش امدادی مراسم حضور پیدا کرد. ضمن اینکه شعب هلال احمر شهرستان ها موظف شدند با فرمانداری ها در زمینه در اختیار قرار دادن نیرو، لجستیک و اسکان به صورت کامل همکاری کنند.

قاسم غریب آبادی با اشاره به سفر امید بخش و امید آفرین ریاست جمهور افزود: در خصوص اجرای سامانه سامد به محض اعلام استانداری ۹۰ نیرو برای همکاری در پاسخگویی به درخواست های مردمی از رئیس جمهور به مرکز پاسخگویی اعزام شدند. ضمن اینکه پیگیری مطالبات مردمی همچنان ادامه دارد. 

در ادامه هانی محمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان از عملکرد و هم افزایی جمعیت هلال احمر گلستان در زمینه تسریع در بازگشایی به نامه های مربوط به سفر ریاست جمهور در قالب سامانه سامد قدردانی کرد.

وی در ادامه بر رسیدگی به مطالبات مردمی در کوتاهترین زمان تاکید کرد و گفت: هفته آینده نظام ارجاع انجام خواهد شد و دستگاه های اجرایی به دستور استاندار گلستان باید پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد