hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روایت یک معلم از حضور طلبه‌ها در مدارس: هر روز در مدرسه هستند؛ آنان نسبت به موضع دانش‌آموزان موضع دارند و دانش‌آموزان هم نسبت به آنان موضع دارند

روایت یک معلم از حضور طلبه‌ها در مدارس: هر روز در مدرسه هستند؛ آنان نسبت به موضع دانش‌آموزان موضع دارند و دانش‌آموزان هم نسبت به آنان موضع دارند

یکی از فعالان حوزه آموزش و حقوق معلمان با اشاره به طرح امین یعنی حضور نمایندگانی از حوزه علمیه و جامعه الزهرا می‌گوید: حضورشان به‌عنوان کادر مدرسه در حال عادی شدن است. کسی که به عنوان مجری طرح امین در مدرسه انتخاب شده هر روز در مدرسه هست طوری‌که دانش‌آموزان او را به عنوان کادر مدرسه می‌شناسند.

نرگس ملک‌زاده، از فعالان حوزه آموزش و حقوق معلمان با اشاره به طرح امین یعنی حضور نمایندگانی از حوزه علمیه و جامعه الزهرا می‌گوید: حضورشان به‌عنوان کادر مدرسه در حال عادی شدن است. کسی که به عنوان مجری طرح امین در مدرسه انتخاب شده هر روز در مدرسه هست طوری‌که دانش‌آموزان او را به عنوان کادر مدرسه می‌شناسند.

به گزارش خبرآنلاین، ملک‌زاده ادامه می‌دهد: اطلاعات و آگاهی آن‌ها بیشتر درباره علوم دینی است و از نظر مسائل سیاسی، گفت‌وگو کردن با دانش‌آموزان، کلاس‌داری کردن افراد قوی‌ای نیستند، افرادی هستند که نسبت به دیدگاه دانش‌آموزان موضع دارند و دانش‌آموزان هم نسبت به آن‌ها موضع دارند. تاکید زیاد من این است که چرا تلاش برای گفت‌وگو با دانش‌آموزان را کنار گذاشتند، ایده‌هایی که آن زمان مطرح می‌شد مانند شاداب‌سازی مدرسه و این‌که به دانش‌آموزان خوش بگذرد رها شد، چرا دیگر نمی‌گویند این کارها را برای بچه‌ها انجام دهید، فقط برای همان مقطع بود که مدارس شلوغ بود و می‌خواستند به عنوان یک مسکن استفاده کنند مطرح شد؟

 

منبع: etemadonline-645796

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد