hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن

فرصت خلاقیت و تحول

سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن

نمایشگاه اصفهان در مسیر چشم‌انداز خود به منظور تبدیل شدن به پل ارتباطی برای توسعه شبکه‌های تولید، تجارت و صادرات با سازماندهی نمایشگاه‌ها، رویدادها و همایش‌های داخلی و بین‌المللی همواره در برگزاری نمایشگاه‌ها استانداردهای بالایی را مد نظر دارد و میزبان بهترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان در صنایع گوناگون بوده است. ما در این مجموعه مرکز تبادل ایده‌ها، برندها، نظرها و محصولات گوناگون در راستای منافع کشور هستیم و می‌کوشیم بستری آماده و مجهز در اختیار صنایع قرار دهیم.

بیش از آنچه که تصور می‌کنیم، معماری و طراحی همیشه در اطراف ماست. خانه‌ای که در آن هر روز چشم باز می‌کنیم، مهم‌ترین درگیری روزمره ما با معماری و دکوراسیون است. هرچند که زیست شهری و اجتماعی ما نیز به طور مداوم با معماری درگیر است اما خانه ما شاید مهم‌ترین جایی است که به طور شخصی در آن با معماری و طراحی سر و کار داریم. شرکت در نمایشگاه های دکوراسیون منزل می تواند راهی عالی برای کشف آخرین روندها، ارتباط با متخصصان صنعت و کشف محصولات جدید برای خانه شما باشد. چه یک طراح با تجربه و چه صاحب خانه باشید که به دنبال تجهیز خانه خود هستید، حضور در نمایشگاه دکوراسیون همیشه می‌تواند الهام بخش باشد. نمایشگاه‌ها در ایجاد انگیزه پیشرفت و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها در طول تاریخ معماری بسیار مهم بوده‌اند. در تاریخ معماری مدرن، نمایشگاه‌های متعددی وجود داشته است که در توسعه مدرنیته، چه در طراحی، چه در تئوری، و چه در توانایی مهندسی نقش حیاتی داشته‌اند و بسیاری از ایده‌های معماری مدرن از درون نمایشگاه‌ها و در نتیجه تعامل میان معماران خلق شده است. 
صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی در دنیایی که به طور مداوم در حال دگرگونی است، یکی از پرشتاب‌ترین صنایع به لحاظ تحول است. فرصت استثنایی دسترسی به محصولات و مواد جدید و متریال‌هایی که به طور مستمر در حال تحول هستند، در نمایشگاه فراهم می‌آید. نمایشگاه‌ها مکانی عالی برای دیدن جدیدترین محصولات و مواد در هر صنعت هستند. طراحی بافت‌ها و جنس مواد به کار گرفته شده، در دکور می‌تواند شخصیت منحصربه‌فردی را به دکوراسیون منزل ببخشند. نمایشگاه‌های دکوراسیون همچنین اغلب نوآورانه‌ترین طرح‌ها را از طراحان معتبر و جدید به نمایش می‌گذارند. 
نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ 5 لغایت 8 دیماه میزبان «سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی معماری و خانه مدرن» است. جایی که فرصتی برای تمامی فعالین، دانشجویان و علاقه‌مندان در عرصه طراحی و دکوراسیون خواهد بود تا ضمن آگاهی از آخرین تحولات این صنعت و آشنایی با تولیدات و محصولات به روز با 98 شرکت‌ از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز در این عرصه آشنا شوند.
برای سرمایه‌گذاری در دکوراسیون و مبلمان منزل، مهم است که به دنبال کیفیت و مهارت به کار گرفته شده در فرایند باشیم، محصولات را از نزدیک بررسی کنیم و این امکان را داشته باشیم که در مورد مواد و فرآیند تولید سوال بپرسیم. به علاوه در دهههای اخیر افزایش اهمیت مفاهیم مربوط به توسعه پایدار و اهمیت تولیداتی که قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست باشد، بسیاری از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را متقاعد کرده است که استفاده از این محصولات نه تنها در درازمدت به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است بلکه به جهت ارزش‌هایی که در کمک به طبیعت و زیست پایدار بشر روی کره زمین داشته است نیز دارای مطلوبیت محسوب می‌شود. 
در نهایت نباید از یاد برد که اتصال و شبکه‌سازی کارکرد نخستین حضور در هر نمایشگاهی است. نمایشگاه ها مکانی عالی برای ارتباط با متخصصان صنعت، دیگر طراحان و صاحبان خانه است. از این فرصت می‌توان جهت ایجاد شبکه و یادگیری از دیگران استفاده بهینه کرد. به طور کلی، حضور در نمایشگاه های دکوراسیون منزل می تواند یک تجربه هیجان انگیز و آموزنده باشد.

سالانه بیش از ده‌ها هزار نمایشگاه در سراسر جهان برگزار می‌شود که بیش از صدها میلیون بازدیدکننده دارند و امروزه اهمیت مشارکت در نمایشگاه برای صنایعی که به ویترینی جهت نمایش دستاوردهای خود نیاز دارند بر هیچ کس پوشیده نیست. نمایشگاه‌ها و به ویژه نمایشگاه‌های تجاری نقشی حیاتی در تضمین تداوم رشد تجارت، تثبیت جایگاه بازیگران قدیمی و معرفی بازیگران جدید به بازار دارند.

افراد در نمایشگاه با داشتن غرفه می‌توانند بسیاری از اهداف تجاری خود را که برای دستیابی به آن برنامه‌های تحقیق و توسعه و بازاریابی گسترده نیاز بود، با یک برنامه‌ریزی دقیق به دست آورند و حوزه نفوذ و آگاهی از برند خود را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند. نمایش توانمندی و دستاوردهای یک صنعت هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان فرصت منحصر به فردی است و در این رابطه صنعت دکوراسیون داخلی و معماری چون با طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان از کارفرمایان و مجریان صنایع ساختمان تا مصرف‌کنندگان نهایی و متخصصان سر و کار دارد، قطعا از نمایشگاه بهره‌برداری بسیاری می‌تواند داشته باشد. با این حال چنین موفقیتی مرهون تلاش و برنامه‌ریزی دست‌اندرکاران و انتخاب‌های صحیح آنان خواهد بود.

 

با وجود ده‌ها نمایشگاهی که سالانه در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری برگزار می‌شود، انتخاب درست برای حضور در نمایشگاه دشوار است اما همواره باید توجه داشت که مشارکت اشتباه در نمایشگاه‌ها می‌تواند سبب اتلاف هزینه، زمان و انرژی شود. بنابراین مشارکت‌کنندگان همیشه باید به اعتبار برند برگزارکنندگان توجه داشته باشند، چرا که تنها از این رهگذر می‌توانند بازاریابی مطمئنی را تجربه کنند، شانس پا گذاشتن به بازارهای جدید را افزایش دهند، رقبای واقعی را شناسایی کنند، پایگاه داده خود را گسترش دهند به مشتریان واقعی دسترسی داشته باشند و از آخرین تحولات دنیای صنعت دکوراسیون داخلی و معماری مدرن در ایران و جهان آگاه شوند. توجه به این مهم برای بازدیدکنندگان و خریداران نیز ضروری است. هرگز بدون اعتماد نمی‌توان تجربه مطلوبی از خرید داشت و انتخاب نمایشگاه‌های معتبر، ضمن افزایش طیف انتخاب افراد به آنان امکان ارتباطات و خرید مطمئن را نیز می‌دهد.

نمایشگاه اصفهان در مسیر چشم‌انداز خود به منظور تبدیل شدن به پل ارتباطی برای توسعه شبکه‌های تولید، تجارت و صادرات با سازماندهی نمایشگاه‌ها، رویدادها و همایش‌های داخلی و بین‌المللی همواره در برگزاری نمایشگاه‌ها استانداردهای بالایی را مد نظر دارد و میزبان بهترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان در صنایع گوناگون بوده است. ما در این مجموعه مرکز تبادل ایده‌ها، برندها، نظرها و محصولات گوناگون در راستای منافع کشور هستیم و می‌کوشیم بستری آماده و مجهز در اختیار صنایع قرار دهیم.

نمایشگاه اصفهان سابقه برگزاری دوره‌های موفق و متعددی از نمایشگاه‌های مرتبط را داشته است و امروز که از پس سال‌ها دانش و تجربه برگزاری سومین دوره نمایشگاه تخصصی «دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن» را در دستور کار قرار دادیم، امید داریم که تمامی مشارکت‌کنندگان خوش نام این نمایشگاه، هم‌راستا با اهداف مجموعه بهترین دستاوردها، ایده‌ها، نظرات و محصولاتشان را عرضه کنند تا شاهد رشد و توسعه روزافزون این صنعت در کشور باشیم.

سومین نمایشگاه تخصصی دکوراسیون داخلی، معماری و خانه مدرن از 15 تا 18 دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان ساعت 15 الی 21 با حضور98 شرکت کننده از استان های اصفهان،تهران،البرز،خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار می شود. مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان کرمانشاه و رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از مهمانان ویژه این نمایشگاه تخصصی هستند. 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد