hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > یوفا بارسلونا را محروم می کند!

یوفا بارسلونا را محروم می کند!

احتمال حذف بارسا از سی‌ال: رای یوفا اعلام می‌شود

یوفا رای نهایی درباره پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی باشگاه بارسلونا را در ماه فوریه سال آینده میلادی اعلام خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند فصل اخیر شرایط بسیار سختی را خصوصا در رده مدیریتی و از نظر مالی و اقتصادی تجربه کرده است. 
این باشگاه پس از مشکلاتی که در دوران شیوع جهانی ویروس کرونا گریبان‌گیر تمامی باشگاه‌ها شد نتوانست بار دیگر به دوران اوج برگردد و تلاش‌های مدیران آنها برای بهبود شرایط هم تا این جا نتوانسته این مشکلات را به‌صورت کامل حل کند.
چند روز قبل بود که رسانه‌های آلمانی به نقل از منبعی مطلع در یوفا خبر داده بودند که این احتمال وجود دارد که بارسا به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی و تخلفاتی که در این زمینه داشته به مدت دو یا سه فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود.

دیران بارسلونا چنین ادعایی را به‌صورت کامل رد کردند اما حالا روزنامه مارکا خبر داده که یوفا قرار است در ماه فوریه سال آینده میلادی که از چند روز دیگر آغاز خواهد شد، رای نهایی‌اش درباره این پرونده را به‌صورت رسمی اعلام کند. 

هواداران بارسا نگرانی بسیار زیادی از این موضوع دارند که تیم محبوب‌شان با محرومیت قابل توجهی از سوی یوفا مواجه شود و امیدوار هستند که شرایط مطابق خواسته آنها پیش برود و تنها رای نهایی جریمه مختصری برای پرداخت باشد.

منبع: khanefootball-50119

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد