hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > چینی:حسینی نبود شکست می خوردیم؛استقلال مشکل بدنی دارد

چینی:حسینی نبود شکست می خوردیم؛استقلال مشکل بدنی دارد

علی چینی: پنالتی روی بابایی را نگرفتند و گل آفساید زدند

مربی اسبق استقلال گفت: با وجود مشکلات داوری که در بازی‌های استقلال به وجود می‌آید ما حاضریم خودمان از طریق دوستان هزینه VAR را بدهیم تا در همه مسابقات کمک داور ویدیویی داشته باشیم.

علی چینی بازیکن و مربی اسبق برای استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره تساوی استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: متاسفانه همانطور که سرمربی استقلال اعلام کرد تیم استقلال در این دیدار توانایی همیشگی‌اش را نداشت و به نظر می‌رسید بازیکنان خسته بودند. استقلال همه چیز داشت. یعنی بازیکن، تکنیک و تاکتیک اما بازیکنان نمی‌توانستند آنها را اجرا کنند چون بدن با فکر هماهنگ نبود.

وی افزود: مهمترین اصل در اجرای تاکتیک‌های تیمی داشتن یک بدن آماده است که متاسفانه در این دیدار مشخص شد استقلال به لحاظ بدنی دچار مشکل شده است. این وضعیت در آستانه دیدار حساس مقابل پیکان که یک تیم دونده است می‌تواند استقلال را دچار دردسر کند. بنابراین باید در همین حد فاصل این موضوع رفع شود. گرچه رفع مشکل بدنی کار یک روز و دو روز نیست اما باید آن را از بین برد حتی شده با یک روز کامل استراحت.

بازیکن قدیمی استقلال درباره عملکرد بازیکنان این تیم مقابل گل گهر سیرجان تاکید کرد: انصافاً سیدحسین حسینی یک تنه مقابل این تیم ایستاد. حسینی در دو نوبت دو گل صددرصد را از حریف گرفت که این می‌تواند برای استقلال یک هشدار جدی باشد و البته یک اتفاق خوب که ما بدانیم دروازه‌بان مطمئنی را در اختیار داریم. شاید اگر ما حسینی را در درون دروازه نداشتیم استقلال این بازی را می‌باخت.

چینی همچنین درباره مشکل داوری در این دیدار توضیح داد: باعث تاسف است که ما در سال ۲۰۲۳ هنوز نتوانسته‌ایم از کمک داور ویدیویی در فوتبالمان استفاده کنیم. دیدیم که پرسپولیسی‌ها چطور با وجود وی‌آی‌آر نتوانستند مثل همیشه در دربی نتیجه مورد نظرشان را بگیرند. اگر کمک داور ویدیویی نبود نتیجه دربی این نمی‌شد. آنهایی که در این سال‌ها کمک داور ویدیویی را نیاورده بودند حالا همه فهمیدند برای چه بوده است.

چینی ادامه داد: ما حاضریم خودمان با کمک یک تعداد از هواداران متمول که حاضرند پول کمک داور ویدیویی را بدهند این تجهیزات را بیاوریم و برای بازی‌های استقلال از آن استفاده کنیم. در همین بازی مقابل گل گهر سیرجان یک پنالتی روی پیمان بابایی گرفته نشد. اگر کمک داور ویدیویی بود گل گل گهر سیرجان هم آفساید اعلام می‌شد و در نهایت یک امتیاز سیرجان با ۳ امتیاز عوض می شد و ۲ امتیازمان نمی سوخت اما متاسفانه فعلاً همه چیز به دستور مسئولان فدراسیون جلو می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تا وقتی آقایان آن بالا نشسته‌اند و نمی‌گذارند VAR در همه مسابقات استفاده شود وضعیت همین است. می‌گویند کشور ما تحریم است در صورتی که دیدیم VAR برای لیگ قهرمانان آسیا استفاده شد و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. پس معلوم است که خودشان نمی‌خواهند VAR باشد.

منبع: khanefootball-50120

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد