hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ارائه خدمات به جانبازان در مجتمع آماده افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد؛

ارائه خدمات به جانبازان در مجتمع آماده افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع آماده افتتاح فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان بازدید کرد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۳۸۴ در تمام مراکز استان‌ها در سراسر کشور، موسساتی جهت ساخت پایه‌گذاری شد که این مجتمع هم جز آنها بوده و دارای سه بخش است.


وی با بیان اینکه در بخش نخست، خدمات آموزشی، فرهنگی، مشاوره‌ای و رفاهی مانند مراکز اقامتی و رستوران به جانبازان عزیز ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش دیگر، بخش ورزشی بوده که برای جانبازان است و خدماتی همچون استخر خاص جانبازان و معلولان پیش‌بینی شده است. این مراکز ورزشی، مراکز تخصصی هستند که مختص جانبازان و معلولان است، همچنین مراکز اقامتی برای جانبازان، معلولان و سالمندان مناسب‌سازی شده است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: بخش سوم هم موضوع توانبخشی است که خدمات درمانی سرپایی و توانبخشی ارائه می‌کنند که امیدواریم مجوز داروخانه، رادیولوژی و دیگر موارد را دریافت و مجموعه را با نگاه به ارائه خدمات متمرکز به ایثارگران عزیز، توسعه دهند.


وی در ادامه تاکید کرد: با همت مدیران استانی در دولت سیزدهم در حال حاضر دو فاز آن به بهره‌برداری کامل رسیده است، برای تکمیل فاز سوم تامین اعتبار لازم انجام شده است که با واسطه حضور رئیس جمهور محترم، بهره‌برداری از این مجموعه شروع شده تا بخش باقیمانده تکمیل شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد