درباره ما نسخه آزمایشی | شنبه، 6 تیر 1405

کد: 281392 | 03 دی 1402 ساعت 21:08

عکس کنفراس خبری شاه وقتی غرب را تهدید کرد!

شاه در حاشیه کنفرانس اوپک در تهران از ضرورت گران‌شدن نفت حرف زد.
عکس کنفراس خبری شاه وقتی غرب را تهدید کرد!


 وزرای نفت ۶ کشور تولید کننده نفت اول و دوم دی ماه سال ۱۳۵۲ در ایران بودند تا در باره میزان تولید و قیمت نفت تصمیم بگیرند. روز سوم دی ماه محمد رضا پهلوی در یک کنفرانس خبری با لحن تندی غرب را به ارزان بردن نفت متهم کرد و خبر داد که دوران نفت ارزان تمام شده است.

اخبار کنفرانس اوپک در تهران را به روایت روزنامه اطلاعات ۳ دی ۱۳۵۲ بخوانید و عکس‌های اوپک و جلسه رسانه‌ای شاه را تماشا کنید.

117975_333

117976_582

117977_515

117978_259

منبع: اطلاعات آنلاین

منبع: faradeed-168152



عکس خوانده نمی‌شود