hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رسانه > نخستین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد

نخستین جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد

نخستین جلسه‌خانه مطبوعات خوزستان بعد از انتخابات 28 آذر و اعلام رسمی نتایج، برگزار شد.

در این جلسه که همه اعضای جدید هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان خوزستان حضور داشتند، تصمیمات ذیل اتخاذ شد: ابراهیم افتخار به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، صادق سلامت‌دوم نائب رئیس هیئت‌مدیره، حسن فارسی‌زاده به‌عنوان خزانه‌دار، میثم فروغی‌نیا به‌عنوان دبیرخانه مطبوعات خوزستان انتخاب شدند.

پس از انتخابات داخلی، این هیئت‌مدیره با دستور انتخاب مدیرعامل جدید خانه، به بحث و تبادل نظر پرداختند. در این میان دو کاندیدا برای این سمت مورد رأی‌گیری قرار گرفتند که جناب آقای حسن سلامت‌دوم به‌عنوان مدیرعامل جدید خانه از سوی این هیئت‌مدیره منصوب شد. در عصری که رسانه‌ها کاربردی‌ترین ابزار جوامع در راستای تولید خبر و اطلاع‌رسانی قلمداد می‌شوند، نقش خبرنگاران به‌عنوان بازتاب‌دهنده رویدادها و مشکلات در جهت رفع نارسایی‌ها توسعه و رشد فرهنگی جامعه بر کسی پوشیده نیست. مطبوعات نقش مهمی در رشد و ارتقای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت‌ها، تنویر افکار عمومی و اشاعه ارزش‌های انقلابی دارند که همین امر نیاز اصحاب رسانه را به خانه‌ای امن برای پرداختن به مسائل و مشکلات آنها را چندبرابر می‌کند.

خانه مطبوعات به‌عنوان تشکیلاتی صنفی به‌منظور تأمین حقوق و گسترش آزادی‌های قانونی و مسئولانه رسانه‌های استان با رویکرد صنفی و حل مسائل و مشکلات با فراهم‌آوردن تسهیلات رفاهی برای اصحاب رسانه تشکیل شده است. خانه‌های مطبوعات، مأمن نشریات و فعالان این عرصه و به عبارتی ناجی و حامی اصحاب رسانه‌اند که به‌موجب اساسنامه موجود، اهدافی همچون کمک به ارتقای کمی و کیفی مطبوعات محلی که خود متضمن تقویت نقش مطبوعات کشور و افزایش استانداردهای کار خبری و اطلاع‌رسانی کشور را به دنبال دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد