hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استقبال‌ پرشور گلستانی ها جلوه‌هایی زیبا از همدلی دولت و ملت را به نمایش گذاشت

در پیام تشکر معاون اجرایی رئیس‌جمهور عنوان شد؛

استقبال‌ پرشور گلستانی ها جلوه‌هایی زیبا از همدلی دولت و ملت را به نمایش گذاشت

معاون اجرایی رئیس ‌جمهور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم استان گلستان در استقبال از آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیر و تشکر کرد.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس ‌جمهور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم استان گلستان در استقبال از آیت الله سید ابراهیم رئیسی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام معاون اجرایی رئیس جمهور بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم‌یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق

آیین زیبای یلدای ۱۴۰۲ برای اعضای دولت مردمی سیزدهم متفاوت‌تر از هر سال برگزار شد؛ حضور در جمع صمیمی و مهربان مردم عزیز استان گلستان، فرصت مغتنمی بود تا دولت مردمی بار دیگر به خاستگاه اصلی خود یعنی مردم بازگردد.

استقبال‌های پرشور و بیادماندنی مردم این خطه از خادمان خود در گرگان و مراوه‌تپه، جلوه‌هایی زیبا از همدلی دولت و ملت را به نمایش گذاشت و وظیفه ما را در راستای نیل به آرمان عدالت و خدمت بی‌منت سنگین‌تر کرد.

امید واثق داریم که با اجرا و افتتاح طرح‌های بزرگی چون احیا و علاج بخشی خلیج گرگان، پروژه بزرگ فیبر نوری استان، طرح گردشگری جزیره آشوراده و پروژه‌های آب و برق و فاضلاب استان گلستان از سویی و اجرای بند به بند مصوبات سفر دوم با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان  برای گلستان عزیز، شاهد جهش اقتصادی، عمرانی و زیرساختی در پایتخت فرهنگی اقوام ایران باشیم.

وظیفه خود می‌دانم تا به رسم قدرشناسی، از تمامی عزیزانی که در برگزاری این سفر زحمت کشیده اند، به‌ویژه مردم عزیز و نجیب گلستان، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، استاندار محترم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، نمایندگان محترم مجلس، اعضای شورای تامین، علما، نخبگان و فرهیختگان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، اصحاب رسانه و کلیه مدیران خدوم استان تشکر و قدردانی نمایم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد