hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از استقبال گرم و پرشور مردم استان از رئیس جمهور

تقدیر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از استقبال گرم و پرشور مردم استان از رئیس جمهور

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و علی محمد زنگانه استاندار گلستان در پیام مشترکی از استقبال گرم و پرشور مردم شریف استان گلستان از رئیس جمهور تقدیر و تشکر کردند.

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان و علی محمد زنگانه استاندار گلستان در پیام مشترکی از استقبال گرم و پر شور مردم شریف استان گلستان از رئیس جمهور تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

استقبال گرم و پر شور مردم شریف استان گلستان از ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت در سفر دوم ایشان به سرزمین برادری و وحدت بار دیگر نشان دهنده تعهد و دلبستگی عمیق و راسخ آنان به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وآرمان های انقلاب و امام راحل (ره) و شهیدان و اظهار پیوند ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بود.

این حضور گسترده در شرقی ترین و غربی ترین نقطه استان، در گرگان، گنبدکاووس و مراوه‌تپه مایه ناامیدی دشمنان و موجب قوت قلب دوستداران انقلاب ونظام در سراسر ایران وجهان گردید و باید از این بابت خداوند متعال را شکر گزار باشیم بدون تردید این سفر نیز همانند سفر اول برکات وثمرات ارزشمندی برای این خطه و مردم عزیز آن بدنبال خواهد داشت.

براین اساس ما برخود لازم میدانیم از عموم مردم صمیمی و خون گرم استان اعم از شیعه وسنی و اقوام و اقشار مختلف مردم صمیمانه و متواضعانه تشکر و قدر دانی به عمل آوریم و از خداوند متعال برای آنان بهترین ها را طلب نماییم. هم چنین لازم است از همه مسئولین و دست اندر کاران امور اجرایی، امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی استان که با همکاری و همدلی مسئولیت تدارک این سفر به یادماندنی را برعهده داشتند، سپاسگزاری به عمل آید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد