hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فهرست آپارتمان های پرمشتری تهران+ قیمت

فهرست آپارتمان های پرمشتری تهران+ قیمت

اقتصادنیوز: به گفته برخی واسطه‌گران ملکی، هم‌اکنون بازار معاملات مسکن در وضعیت رکود قرار گرفته و متقاضی اگر وجود دارد صرفا متقاضیانی با بودجه خرد و بین 7 الی 10 میلیارد تومان هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بر اساس آمارهای تازه منتشر شده در آبان ماه امسال، هر متر مربع مسکن در شهر تهران با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شده و در مجموع تعداد ۳۹۹۸ معامله ثبت شده که بیشترین این معاملات در منطقه ۵ شهری بوده است.

 به گفته برخی واسطه‌گران ملکی، هم‌اکنون بازار معاملات مسکن در وضعیت رکود قرار گرفته و متقاضی اگر وجود دارد صرفا متقاضیانی با بودجه خرد و بین 7 الی 10 میلیارد تومان هستند.

اما با چنین بودجه‌ای در محله‌های تهران چه آپارتمانی می‌توان خریداری کرد؟ بررسی‌های اکوایران از فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد که با نقدینگی بین 7 تا 10 میلیارد تومان، واحدهایی با متراژی حدود 35 تا تا 180 مترمربع با قدمتی بین نوساز تا 30 سال ساخت، در مناطق مختلف تهران خریداری کرد.

با 7 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌توان آپارتمانی با 113 مترمربع مساحت و نوساز را در غرب شهرک خرازی و یا در محله پیروزی، واحدی 100 متری و نوساز را با 7 میلیارد و 500 میلیون تومان یافت.

در شهرک غرب،‌ واحدی با 82 مترمربع زیربنا و 22 سال ساخت، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان و در جنت آباد مرکزی آپارتمانی 120 متری و 30 سال ساخت،آ 9 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در نارمک، واحدی با 70 مترمربع مساحت و 8 سال ساخت، 7 میلیارد تومان و در محله پیروزی واحدی و نوساز، 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در شهر زیبا، برای واحدی با 72 مترمربع زیربنا و 8 سال ساخت، به همراه امکاناتی همچون سالن جسم، استخر، سونا و جکوزی، 7 میلیارد و 700 میلیون تومان تعیین شده است.

مسکن 2

 

منبع: eghtesadnews-617662

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد