hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > بررسی وضعیت آلودگی هوا طی ۱۳ سال گذشته؛ دیگر خبری از پاییز «پاک» نیست

بررسی وضعیت آلودگی هوا طی ۱۳ سال گذشته؛ دیگر خبری از پاییز «پاک» نیست

بررسی‌‌‌های «دنیای‌اقتصاد» درباره وضعیت کیفیت و میزان آلودگی هوای شهر تهران از پاییز ۱۳۹۰ تا پاییز ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، پاییز سال ۱۳۹۷ بهترین سال و پاییز سال گذشته (۱۴۰۱) بدترین سال از نظر آلودگی هوا برای تهران و شهروندانش بوده است.

روزنامه دنیای اقتصاد وضعیت آلودگی هوا در ۱۳ سال گذشته را بررسی کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، کارنامه ۱۳ پاییز گذشته در تهران، بهترین و بدترین سال پایتخت به لحاظ کیفیت و میزان آلودگی هوا را معرفی می‌کند. بررسی‌‌‌های «دنیای‌اقتصاد» درباره وضعیت کیفیت و میزان آلودگی هوای شهر تهران از پاییز ۱۳۹۰ تا پاییز ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، پاییز سال ۱۳۹۷ بهترین سال و پاییز سال گذشته (۱۴۰۱) بدترین سال از نظر آلودگی هوا برای تهران و شهروندانش بوده است.

این روزنامه افزوده است: در پاییز سال گذشته نه‌تنها تهران حتی یک روز هم هوای پاک نداشت که ۸ روز هم در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه شهروندان بود و شاخص آلودگی هوا از ۱۵۰ فراتر رفت. تهران در پاییز سال گذشته حتی یک روز هوای بسیار ناسالم (بنفش با شاخص آلودگی ۲۰۰ تا ۳۰۰) نیز در کارنامه خود ثبت کرد. برخلاف برخی تصورها، اگرچه پاییز امسال هم جزو یکی از آلوده‌‌‌ترین پاییز‌‌‌های پایتخت محسوب می‌شود اما شدت آلودگی پاییز امسال نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل کمتر بوده است. پاییز امسال تهران یک روز هوای پاک داشت، ۵۱ روز هوای تهران در وضعیت زرد (سالم و قابل قبول) و ۳۳ روز در وضعیت نارنجی (غیرقابل قبول) قرار داشت. تعداد روزهای قرمز پاییز امسال (ناسالم برای همه) ۵ روز بود.

منبع: etemadonline-645437

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد