hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > شکایت روحانی از شما قابل رسیدگی است

شکایت روحانی از شما قابل رسیدگی است

حسن رحیم پورازغدی در استدلال‌های خود برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، مدعی شده بود که: «خبر اسناد تقلب او در رساله دکتری منتشر شد و کسی پاسخ نداد. گفتند ایشان دو تابعیتی است، یا پاسپورت بریتانیایی هم داشته، هیچ مرجع قانونی توضیح نداد. ده‌ها تخلف علنی و غیرعلنی اقتصادی و مدیریتی وی در ۸ سال حاکمیتش بر کشور، رسیدگی نشد.» این اظهارات با واکنش حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری او مواجه شد و نوشت: این‌ها که ادعا است، ولی شکایت ایشان از شما قابل رسیدگی است.

به گزارش شبکه شرق، حسن رحیم پورازغدی در استدلال های خود برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، مدعی شده بود که: «خبر اسناد تقلب او در رساله دکتری‌ منتشر شد و کسی پاسخ نداد.گفتند ایشان دو تابعیتی است، یا پاسپورت بریتانیایی هم داشته، هیچ مرجع قانونی توضیح نداد. ده‌ها تخلف علنی و غیرعلنی اقتصادی و مدیریتی وی در ۸ سال حاکمیتش بر کشور، رسیدگی نشد.»

این اظهارات با واکنش  حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری او مواجه شد و نوشت: این‌ها که ادعا است ولی شکایت ایشان از شما  قابل رسیدگی است.

 

منبع: sharghdaily-911072

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد